© 2008
LT LV
RUBRIKAS
Grožio namai Pretty

Einant sostinės Vilniaus gatve žvilgsnis nejučia užklysta į vitrininius langus, per kuriuos matyti šviesus grožio salono interjeras. Anksčiau lyg ir neteko jo čia matyti, tad pasidarė smalsu, kas jį įkūrė. Kalbiname salono šeimininkę Jovitą Požėlienę.

Papasakokite, kaip nusprendėte įkurti saloną.
Turėti grožio saloną – mano labai sena svajonė. Apie tai svajodavau lankydamasi pas savo grožio specialistes. Ir vieną kartą, apsilankiusi pas savo kirpimų meistrę, pasidalijau šia idėja su ja. Į šią mano garsiai pasakytą mintį ji iš karto sureagavo: „Tai turėsite.“ Tuomet tik šyptelėjau... Aš pati turiu gana daug vadovaujamojo darbo patirties – daug metų dirbau įmonių direktore (įmonių, kurios teikia paslaugas ar užsiima mažmenine prekyba). Su draugu Vytautu užsiėmėme itališko maisto restoranų verslu. Vėliau pardavėme. Vytautas visuomet mane skatino kurti savo verslą. Po ilgų ieškojimų, svarstymų ir skaičiavimų radome grožio salonui labai tinkamas patalpas, kurios sužavėjo suskaidyta erdve.

Kaip sukūrėte pavadinimą?
Kodėl pavadinau savo kūrinį „Pretty“? Tai labai subtilu, skambu ir, be abejo, šiame pavadinime užkoduota grožio ar simpatijos sąvoka. Kodėl „Pretty“ vadinu grožio namais, o ne grožio salonu? Nes čia jautiesi kaip namuose, čia tvyranti aura suteikia namų jaukumo ir šilumos. Savo lankytojus vadiname svečiais – juk jie ateina pas mus į svečius, o juos išlydėdami kviečiame sugrįžti dar kartą.

Ar nebuvo baisu pradėti verslą nepažįstamoje srityje?
Kadangi pati dirbau aptarnavimo srityje, kuriant grožio namus man reikėjo tik tam tikrų specifinių žinių, kurių su kaupu pasisėmiau įvairiuose seminaruose, organizuotuose bendrovių „Dikson“ ir „L’Oréal“ atstovų Lietuvoje. Šių įmonių seminaruose dalyvavo ir juos vedė specialistai iš užsienio, kurie tiek teoriškai, tiek praktiškai pristatė, kaip turi veikti grožio salonas, kaip atlikti ir didinti kosmetikos priemonių pardavimą, taip pat išsamiai pristatydavo pačias priemones. Šiuose seminaruose gavau labai daug informacijos ir teorinių žinių apie tai, kaip turi veikti grožio salonas. Tuo pačiu metu konsultavausi su pažįstamomis kirpimų meistrėmis, kurios labai nuoširdžiai ir mielai dalijo man patarimus.

Kaip pasirinkote salono interjero stilių?
Patį salono stilių padiktavo ažūriniai laiptų turėklai, iškalti Provanso stiliumi. Galutinai apsisprendus dėl grožio namų šiose patalpose, užgriuvo labai malonūs rūpesčiai – sukurti interjerą ir išsirinkti baldus. Man iš karto gimė vaizdinys, kas, kur ir kaip turi būti įrengta. Profesionalams skirtą grožio salono įrangą išsirinkau labai operatyviai pagal rekomendacijas. O interjero ir baldų klausimais mielai sutiko padėti architektas Dalius Regelskis. Kartu atradome baldų saloną „Riviera Home“, kuris mums jis idealiai tiko. Taip pat labai džiaugiuosi Daliaus mintimi ir jos įgyvendinimu – tai nespalvotos merginų nuotraukos, kabančios virš kirpimų salės. Šis puikus akcentas pagyvina ir paįvairina klasikinio stiliaus grožio namų interjerą. Grožio namai „Pretty“ gali pasigirti nuostabiais 5 m aukščio vitrininiais langais, kurie nė kiek netrikdo nei mūsų grožio namų svečių, nei darbuotojų. Šie dideli langai labai apgaulingi – regis, tokie dideli ir atviri, tačiau praeiviams grožio namų „Pretty“ vidaus gyvenimas nė kiek nekrinta į akis, nes pirmas aukštas įrengtas žemiau gatvės lygio.

Smagu, kad per trumpą laiką Jovitai pavyko suburti puikų kolektyvą, kurio aptarnavimo kokybę įrodo nuolatiniai lankytojai. Gal tai tikrai geros auros sėkmė, o gal nuoširdaus darbo rezultatas. Vis dėlto svarbiausia, kad aplinkui būtų kuo daugiau grožio.

 

Rubrika: Notikumi
Datums: 2011 3 25
GALERIJA
e-solution