Nesvarbu, ar esate asistentas, stilistas, ar vadovas, bėgant metams lengva prisirinkti žalingų įpročių. Visgi, anot HOB akademijos tarptautinio kūrybos direktoriaus Akino Konizi, juos atpažinti ir nutraukti yra lengviau, nei manote. Kadangi 2020-ieji mums visiems suteikė šiek tiek laiko pamąstyti ir susireguliuoti iš naujo, tai yra puiki galimybė atsisakyti žalingų įpročių ir susikurti naujų!
„Ne visi įpročiai yra blogi, dažniausiai tik tie, kurie kyla iš nuobodulio ar streso, – sako Akinas. – Blogi įpročiai gali atrodyti nekenksmingi, tačiau jie gali turėti įtakos jūsų darbui, darbo kokybei ir pagarbai, kurią gaunate iš klientų bei komandos. Nustatyti savo žalingus įpročius yra pirmas žingsnis, o jų atsisakyti nėra taip sunku, kaip jūs manote. 2020-ieji buvo apmąstymų metai ir puiki proga atsisakyti tokių įpročių bei pakeisti juos tokiais, kurie jums leistų tapti geresniu kirpėju ar kirpėja.“
Penki blogi įpročiai, kuriuos kirpėjams leistina sulaužyti, pagal A. Konizi
1 Nuobodulys
Pakeiskite į energingumą. Nuobodžiavimo įprotį pakeisti sunkiausia. Pagalvokite,
kodėl jums nuobodu. Dažniausiai taip yra todėl, kad tai, ką darote, kartojasi. Stenkitės
dirbti sąmoningai, o ne naudodami mechaniškus judesius.
2 Atsakomybės vengimas
Pakeiskite į atsakomybės prisiėmimą. Mes visi turime būti atsakingi už tai, ką darome:
nuo priimamų sprendimų iki sukuriamų šukuosenų. Prisiimkite atsakomybę
už tai, ką kuriate, tai paskatins jūsų vystymąsi bei tobulėjimą.
3 Personalo pertraukėlės
Pakeiskite į buvimą čia ir dabar. Sėdėjimas personalo kambaryje, savo išmaniajame
telefone naršant paskalų svetainių naujienas ir bendrą socialinių tinklų informacinį
srautą, yra tikras laiko švaistymas. Dėl socialinio atsiribojimo gali būti sunku
grįžti prie darbinio nusiteikimo, tad verčiau savo laisvalaikį išnaudokite laikui su
komanda, stebėkite, ką ji daro, bendraukite su klientais ir komandos nariais.
4 Komunikacijos trūkumas
Pakeiskite į dalinimąsi patirtimi. Niekada neklauskite savo kliento: „Ką darome
šiandien?“ Jūs esate ekspertas, tad įkvėpkite savo klientus! Jie ateina pas jus tikėdamiesi
iš jūsų patirties, žinių ir profesionalių patarimų. Klauskite atvirų klausimų
apie jų plaukus, pateikite rekomendacijų, paaiškinkite, kodėl tai rekomenduojate,
siekite bendro susitarimo.
5 Kirpimo mašinėlių naudojimas
Pakeiskite į žirkles. Nesusigundykite naudoti kirpimo mašinėlių vien dėl darbo
palengvinimo ir greičio. Nusistatykite pirmenybę darbo su žirklėmis ir šukomis
įgūdžių tobulinimui – tai ugdys jūsų žirklių naudojimo įgūdžius ir atvers kirpimo
galimybių pasaulį.
Comments