top of page
  • Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

„Grožio logikos“ 20-ojo gimtadienio dovana – prancūziško prekių ženklo „Ericson Laboratoire“ sugrįžimas

  

Kovo pradžioje Kaune, „Romuvos“ kino centre, vyko UAB „Grožio logika“ 20 metų jubiliejinė šventė. Šalies kosmetologijos profesionalams itin artima, inovatyvius produktus bei žinias į Lietuvą nuo 2004-ųjų nešanti „Grožio logika“ stebino šventės dalyvius padėkomis, reginiu ir dovanomis. 



Pasveikinti susirinko beveik 200 kosmetologų ir įmonės partnerių. Juos džiugino turtingą „Grožio logikos“ istoriją atliepiantys Kauno šokio teatro „Aura“ kartu su dainininke Clara Giambino performansai. Vakaro metu paskelbta ir kosmetologijos sektoriui svarbi naujiena – sugrįžta prekių ženklas „Ericson Laboratoire“.




(iš kairės) UAB Grožio logika vadovė Vilija Šeputienė, Ericson Laboratoire Paris generalinis direktorius ir akcininkas G. Cantin, UAB Grožio logika akcininkas

Nerijus Šeputis, Ericson Laboratoire Paris Tarptautinės plėtros vadovė M. Minakova


 

Padėkų vakaras

 

„Švęsdami šį nuostabų jubiliejų, norime padėkoti praeities etapams, padėjusiems tvirtus pamatus ir leidžiantiems mums sėkmingai judėti pirmyn. Susibūrę žaviajame „Romuvos“ kino teatre šį vakarą norime sujungti praeitį su dabartimi ir pasidžiaugti stipria moteriška energija, kuri įmonę vedė per visus šiuos istorijos etapus“, – sakė Vilija Šeputienė, „Grožio logikos“ vadovė.

 

Jubiliejinio 20-ojo gimtadienio programoje šokio forma atkleisti aiškūs įmonės raidos etapai: vaikystė, paauglystė ir branda. Įtraukiančios ir jausmingos ant scenos kalbėjusių „Grožio logikos“ kūrėjų, darbuotojų bei partnerių kalbos įprasmintos baleto šokėjų ir Kauno šokio teatro „Aura“ pasirodymais.

 

Vakaro metu „Grožio logikos“ komanda dėkojo ištikimiems partneriams, buvusiems darbuotojams ir lojaliems klientams. Svečius dovanomis pradžiugino ir įmonės partneriai „NoAGE“ bei „Acala Drinks“.




 

„Ericson Laboratoire“ sugrįžimas

 

„Vilija, kas tau yra grožio logika?“ – „Grožio logikos“ vadovės paklausė vakaro vedėjas K. Miliauskas.

 

Atsakydama į klausimą, V. Šeputienė atskleidė kosmetologų bendruomenę itin suintrigavusią naujieną: „Grožis – tai jausmas, o logika – protas. Tiesa, man „Grožio logika“ asocijuojasi su pirmąja meile profesionaliems kosmetikos produktams. Baigusi kosmetologijos studijas, išėjau ieškoti to ypatingojo, kokybiško, patikimo, inovatyvaus prekių ženklo, su kuriuo noriu pradėti dirbti. Ir taip atradau „Ericson Laboratoire“. Tai buvo mano pirmoji profesinė meilė, kurios namais tapo „Grožio logika“. Beje, prekių ženklas „Ericson Laboratoire“ grįžta į savo pirmuosius namus Lietuvoje – „Grožio logiką“! Nuo šiol šio ženklo produktai bus lengvai pasiekiami Lietuvos klientams tiek atliekant kosmetines procedūras, tiek namų priežiūros programoms.“

 

Specialiai šia proga į Lietuvą iš Prancūzijos atvyko ir „Ericson Laboratoire“ atstovai: generalinis direktorius ir akcininkas G. Cantin ir tarptautinės plėtros vadovė M. Minakova.

 

G. Cantin pristatė, kaip yra keičiamas ir atnaujinamas šis prekių ženklas, bei pasidžiaugė: „Mes esame daugiau nei laimingi sugrąžinę „Ericson Laboratoire“ į pirmuosius namus Lietuvoje – „Grožio logiką“. Mums garbė, kad prekių ženklui ir vėl atstovaus ši įmonė.“



Kosmetologams – nuo produktų iki mentorystės

 

Nuo pat veiklos pradžios 2004 m. pagrindinis „Grožio logikos“ tikslas – Lietuvos kosmetologų bendruomenei tiekti inovatyvius, stiprius, moksliniais tyrimais grįstus produktus. Šiandien „Grožio logika“ yra oficialus keturių visame pasaulyje vertinamų prekių ženklų atstovas Lietuvoje: „Biomaris“ (Vokietija), „Glo Skin Beauty“ (JAV), „JeuDerm“ (Pietų Korėja) ir ką tik sugrįžęs „Ericson Laboratoire“ (Prancūzija).

 

Kartu „Grožio logikos“ komanda itin intensyviai ir atsakingai rūpinasi kosmetologų kvalifikacijos kėlimu. Įmonės organizuojami seminarai, konferencijos, praktiniai mokymai garsėja technologinių žinių auginimu, verte ir turimos informacijos praktiniu pritaikomumu.

 

„Mūsų viena pagrindinių vertybių yra nuolatinis augimas – tiek mūsų, tiek mūsų mylimų klientų. Subūrę kosmetologus į bendruomenę, nuolat dalijamės praktinėmis žiniomis, mokymais ir vebinarais, kaip organizuoti savo veiklą. Grožio srityje dirbu jau daugiau nei 15 metų, todėl puikiai žinau specialistų poreikius, norus ir skausmus. Kosmetologai dažniausiai dirba vieni, tad bendrystė ir galimybė dalintis patirtimi jiems – itin svarbu. Mes susiejame ne tik profesines žinias, bet ir ugdome veiklos auginimo klausimais, pasitelkiame mentorystę“, – pasakojo „Grožio logikos“ vadovė V. Šeputienė.




 

Apsipirkti į fizinę „Grožio logikos“ parduotuvę, įsikūrusią adresu J. Gruodžio g. 31 Kaune, arba internetinę parduotuvę www.groziologika.lt užsuka ir daug individualių klientų, ieškančių produktų savo grožio ritualams.

 

Daugiau „Grožio logikos“ naujienų galima rasti:


Tel. +370 685 11 765


Nuotraukos: „Grožio logikos“ archyvas.

21 views0 comments
bottom of page