top of page
  • Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

Kaip susikurti įvaizdį?


Aleksandro Vasiljevo fondo vadovės Almos Puodžiukaitienės dėka pavyko pakalbinti patį mados istoriką A. Vasiljevą. Nors susitikimas buvo suplanuotas Visagine, kur šiuo metu saugoma visa maestro kolekcija, pokalbis susidėliojo per nuotolį. Pasikalbėti akis į akį nepavyko, tačiau profesionalo nuomonė ir mintys nuo to nenukentėjo.


Kiek svarbus posakis „pasitinkam pagal išvaizdą“? Kaip jį reikėtų interpretuoti grožio specialistui profesionalui? – paklausėme A. Vasiljevo.


Pirminis žmogaus įvaizdis – tai jo figūra, apranga, šukuosena, aromatas, papuošalai. Išoriniai duomenys primena saldainių popierėlius – iš jų atpažįstame, kad tai mūsų mėgstami saldainiai, ir esame tikri, kad juos pasirinkę nesuklysime. Jei randate naują pakuotę, tada ir tai, kas laukia viduje, – visiems siurprizas. Pageidautina, kad išorinis žmogaus įvaizdis atitiktų jo vidinį pasaulį ir tai labai svarbu kuriant savo įvaizdį.



Mada sukasi ratu, kaip atsirinkti, ką svarbu pasiimti iš vėl grįžusio laikotarpio?


Mada labai dažnai ieško įkvėpimo praeityje. Tai labiausiai pastebima XXI a., kai dabartis – nerami, o ateitis – miglota. Tokiais istoriniai momentais mėgstama grįžti prie retro stiliaus. Tam, kad suprastumėte, ką būtent iš istorijos reikia pasiimti ginkluojantis, vertinga žvilgtelėti į šiuolaikines žymiausių dizainerių kolekcijas. Nors ant podiumo bus begalė neįgyvendinamų įvaizdžių, visada galima išsigryninti detales ir rasti tai, kas labiausiai kabina šiuolaikinę visuomenę.



Kokius pastebite skirtingo amžiaus vyrų aprangos pasirinkimus?


Vyrai tikrai rečiau leidžia, kad mada jiems diktuotų gyvenimo būdą. Pastebiu ir Lietuvos vyrus – dažniausiai jie konservatyvūs, stengiasi savo pasirinkimais neatkreipti aplinkinių dėmesio. Tačiau matau, kad dvidešimtmečiai mėgsta „oversize“ drabužius, o keturiasdešimtmečiai – jau labiau prigludusius, jei tai leidžia figūra ir nebuvo prisimėgauta alumi. Jie nori atrodyti seksualiai, patrauklūs jaunesnėms moterims, kvėpinasi brangiais kvepalais, vairuoja brangius automobilius, trumpai ir madingai kerpa plaukus. Na, o dauguma 60 metų vyrų jau galvoja apie pensiją ir anūkus – nebe taip vaikosi madų, nori daugiau komforto ir šilumos. Nedidelei daliai pavyksta išsaugoti figūrą, kitiems ji dažniausiai įgauna „kriaušės“ arba „obuolio“ formą. Vis dėlto dauguma išlieka seksualūs, nors jiems ir labiau patinka pamiegoti nei paflirtuoti. Plaukai praretėja, rečiau kerpamasi, dažnai auginama barzda, bet nuo to jie netampa mažiau patrauklūs.



Fotografas – Robertas Shpakovskis-Mishkaw

41 views0 comments
bottom of page