Šiemet prasidėjęs ryškių grožio profesionalų bendradarbiavimas virto pirmuoju bendru projektu: pajėgas suvieniję plaukų stilistas Andrius Mašauskas su jo vadovaujama „Andre Team“ ir kruopščiai atrinktų, profesionalių plaukų priežiūros ženklų platintojai KARERA su naujaisiais plaukų dažais MOROCCANOIL pristatė 2024 m. plaukų stilistikos tendencijų seminarą MANIFESTO.
Meistrus iš visos Lietuvos sukvietęs renginys vyko didžiausios grožio industrijos parodos PELENĖ’2024 metu. Tendencijų kolekcijoje žiūrovams buvo pristatyti penki darbai: du įvaizdiniai modeliai ir trys scenoje pademonstruoti kirpimai bei šukavimai.
Kaip sako kolekcijos kūrėjas ir lektorius Andrius Mašauskas, raktiniai žodžiai šį sezoną – organiškas natūralumas ir kasdienos prabanga.
„Seminaro dalyviams norėjau ne tik pristatyti aktualias tendencijas, bet ir parodyti būdų bei kelių, kaip tas tendencijas paversti žmonėms suprantamomis. Gyvenimui reikia ne šou, bet kokybės. Apie tai liudijo ir kolekcijos modelių įvaizdžius išbaigę dizainerės Airidos Skrickienės kurti kostiumai: tarsi ir atiduodantys duoklę miesto, verslo, kasdienybės formalumui, bet kartu laisvi, stipriai oversize – suteikdami laisvės juose būti, judėti, jaustis komfortiškai, patogiai. Jaustis savimi. Apie tai ir šių metų tendencijos – tiek dažymų, tiek kirpimų, tiek plaukų stilizavimo“, – sako kūrybininkas.
Kirpimuose dominuoja atviras veidas ir drugelio efektą kuriantys kirpčiai bei šukavimai. Lengvai formuojami trumpų plaukų ir prabangą išsaugantys bei kokybę tausojantys ilgų plaukų kirpimai, dėmesys vienalytei formai, pritaikymas pagal žmogaus kūno proporcijas ir veido linijas – tai buvo pagrindinės seminaro temos. O stilių galutiniai išbaigė šukavimai – švelnūs, be įmantrių pozų, bet pabrėžiantys kirpimo ir spalvos prabangą. „Kodėl? Nes noriu parodyti tokius darbus ir papasakoti apie tuos dalykus, kurie padeda pritraukti realius klientus ir gali būti pritaikomi tikrose situacijose. Pademonstruoti, kaip madingiausias tendencijas organiškai apgyvendinti klientų plaukuose ir kasdieniame stiliuje“, – atvirai sako A. Mašauskas.
Šio sezono dažymuose daug dėmesio skiriama niuansams ir natūralumo kupinoms spalvoms: nuo vėsaus šokolado ir jį sušildančio vario iki natūraliai tamsių šaknų ir laipsniškai ta pačia spalva nušviesėjančių galų. Vyrauja minimalūs kontrastai ir subtilus, prabangą pabrėžiantis tolygumas, kurį sukurti padėjo naujiena Lietuvos rinkoje – šį pavasarį profesionalams pristatyti plaukų dažai MOROCCANOIL.
MANIFESTO seminaras tapo ir MOROCCANOIL dažų pristatymo premjera. Jame buvo pademonstruota, kaip veikia unikali kompanijos patentuota technologija „Argan ID + ProArganin“, leidžianti džiaugtis akinančiu spindesiu ir stipriais plaukais. Stilistų bendruomenei buvo pristatytas techninis plaukų dažų MOROCCANOIL aplankas, skirtas meistrams, kurie siekia kurti išraiškingus, ilgai išliekančius atspalvius ir kartu išsaugoti sveikus, žvilgančius plaukus.
Žinias, bendraminčių polėkį ir įkvėpimą dovanojusi MANIFESTO sesija baigėsi geros nuotaikos kupinu „Andre Team“ ir KARERA pasižadėjimu sugrįžti su kitais kirpėjų bendruomenę buriančiais ir vertę kuriančiais bei meistrystę auginančias renginiais.
DAUGIAU APIE MANIFESTO KOLEKCIJĄ IR JOS DIKTUOJAMAS TENDENCIJAS – JAU NETRUKUS. LAUKITE TĘSINIO!
KARERA OFICIALUS MOROCCANOIL ATSTOVAS BALTIJOS ŠALYSE
www.karera.lt | info@karera.lt | @kareragroup | Tel. nr. +370 640 16 777
Tomo Viršilo nuotraukos.
Comments