top of page
  • Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

Nauja sritis vadovui


2007 metais įkūręs ir iki šiol įmonei „Osteca“ vadovaujantis Arvydas Klovas, plėsdamas veiklą, dirbo net su šešiomis medicinos kryptimis: ortopedija, artroskopija, endoprotezavimas ir kt. Be to, jau keleri metai kaip su įmone „Baltic Medica“ įžengė į grožio sferos rinką. Kokias mato perspektyvas joje, kokiu principu vyksta darbo strategavimas – apie visa tai kalbamės su Arvydu.


Pirmas klausimas kyla natūraliai – kaip jūsų veikloje atsirado medicinos pakraipa?


Nesu aš medikas, mokiausi verslo vadybos ir ekonomikos. Taip jau išėjo, kad pirmoji darbovietė buvo susijusi su medicinos prekėmis, ten ir susirinkau pirmąją patirtį.


Vėliau buvo ir kitų veiklos sričių, bet, nusprendęs kurti savo verslą, vėl grįžau prie medicinos. Dar susiklostė tokia situacija, kad TOP 5 pasaulyje esantis gamintojas neturėjo atstovo Lietuvoje, tad pradėjau su juo dirbti. Toliau jau viskas vystėsi iki keturių įmonių ir dviejų dešimčių darbuotojų.


Jūsų pomėgis papildė įmonės veiklą ir maisto papildų platinimu...


Sportas man buvo svarbus visada. Iš pradžių labai daug bėgiodavau, turėjau tikslą – maratoną. Jį pasiekiau, bet tada supratau, kad toks intensyvus sportas sveikatos nesuteikia, tad pradėjau ieškoti galimybių, kaip atstatyti sąnarius ir raumenis. O kur dar kalnų slidinėjimas, kyokushin karatė, buriavimas – visoms šakoms reikia nemažai jėgų. Tad tapome kelių maisto papildų gamintojų atstovais, pradėjome ir savo kelis gaminti. O aš po visų rizikingų sportų pasilikau su sveikatinimo krūviu – lengvu bėgimu ir pasivažinėjimu dviračiu.

Minėjote, kad grožio sritis, kaip ir kiti verslai, atsirado atsitiktinai. Ar tikrai jau vien tik atsitiktinumai veda į sėkmę?


Iš tikrųjų pastangų reikia. Tiesiog gal mano kelyje atsirasdavo momentų, kai gebėdavau įžvelgti galimybes. Taip ir su EJAL40 produkcija. Mačiau, kad ji nebuvo rimtai pristatoma Lietuvoje, nes pagrindinė atstovybė veikė Rygoje. Sugebėjau tiekėjus įtikinti, kad mes viską darysime daug efektyviau. Kaip pavyzdį galėjau pristatyti kitas sėkmingai veikiančias įmonės sferas. Žinoma, žadėjau ne šiaip sau, jau buvau susipažinęs su Vanda Krusinskaite, kuri puikiai žinojo grožio srities rinką ir jau buvo prisijungusi prie mūsų komandos. Su jos pagalba drąsiai galėjau žengti plėtros žingsnį.


Komanda jums svarbi?


Kadangi verslą pradėjau vienas – buvau ir sekretorė, ir kurjeris, ir direktorius, ir krovikas – taip nuėjau nemažą kelią. Bet, kai pamačiau, kad galiu pritraukti kitų žmonių, kurie dirbdami tampa tikrais profesionalais ir puikiai atlieka darbus, supratau – komanda ir yra tikroji įmonė. Sunku buvo tai suvokti, nes juk manai, kad pats viską atlieki geriausiai. Tik tą pačią sekundę, kai supranti, kad bus padaryta viskas ir dar geriau, suteiki veikimo galias ir ledai pajuda. Žinoma, buvo ir nudegimų, bet tai tik skatina tobulinti savo veiklą ir daryti viską dar geriau.


Kokia jums pasirodė grožio rinka?


Ji skiriasi nuo medicinos verslo, bet iš esmės tai yra tas pats asmeniškas kontaktas su specialistu. Svarbu pristatymas, mokymai. O, kai specialistai pradeda dalintis pasiektais rezultatais, patiki produktu – tai mūsų darbo rezultatas. Patys aktyviausi prisijungia prie mūsų komandos ir tampa technologais, viskas vyksta organiškai. Turime tikslą daugiau padirbėti su platinimu, prisijungs daugiau vadybininkų, atvers duris klinika Klaipėdoje, vėliau ir kituose didžiuosiuose miestuose.


Daug dirbate. Kaip apdovanojate save už pasiekimus?


Tiesą sakant, dabar dirbu nedaug. Man darbas – ne nuovargis, o puikus būdas leisti laiką. Aktyvios atostogos su šeima – tai mano apdovanojimas. Man labai svarbus žmonos palaikymas, tik ji gali su moteriška intuicija pakreipti mano veiklą. Mano mintyse knibžda begalės idėjų, visas jas jai išpasakoju. Tos, kurios tikrai vertos, būna palaikomos, o kitas, žmonai atmetus, aš pergalvoju ir įsiklausau į komentarus.


„Tikslas – rinkai siūlyti tai, kas geriausia: priemones, klinikas, įrangą. Žadėti, ką galime padaryti išnagrinėję rinką ir pasiūlyti verslo modelį, planą 2–3 metams. Tai svarbiausia užduotis dabar, dirbant grožio rinkoje“, – sako Arvydas Klovas, tikėdamas, kad būtent ši sritis papildys įmonės veiklą nauja kryptimi.





„Tikslas – rinkai siūlyti tai, kas geriausia: priemones, klinikas, įrangą. Žadėti, ką galime padaryti išnagrinėję rinką ir pasiūlyti verslo modelį, planą 2–3 metams. Tai svarbiausia užduotis dabar, dirbant grožio rinkoje“, – sako Arvydas Klovas, tikėdamas, kad būtent ši sritis papildys įmonės veiklą nauja kryptimi.

171 views0 comments

Opmerkingen


bottom of page