Šiemet 15-ąjį veiklos gimtadienį švenčianti plaukų priežiūros ir stiliaus priemonių gamintoja „Oribe“ buvo pavadinta vieno iš prekių ženklo įkūrėjų – legendinio plaukų stilisto Oribe Canaleso – garbei. Jis rūpinosi daugybės įžymybių ir garsiausių pasaulio modelių plaukais: Jennifer Lopez, Sophia Loren, Cher, Barbra Streisand, Cindy Crawford, Bella Hadid ir kt. Oribe visada buvo arti mados pasaulio, o prekių ženklo produktai naudojami ne tik garsių asmenybių, bet ir žinomiausių mados namų parodose.
Kuri iš Oribe Canaleso įvestų tradicijų išlieka iki šiol, net ir praėjus penkeriems metams po jo mirties? – paklausėme dabartinio „Oribe“ prezidento Danielio Kanerio:
Prekių ženklo esmė išlieka ta pati. Jo centre – didelis dėmesys detalėms ir estetikai, nuolatinis darbas su plaukų stilistais, naudojančiais mūsų priemones visame pasaulyje. Oribe asmenybė yra atskaitos taškas, kuriant ir naujus produktus. Jis buvo gražus, stilingas ir charizmatiškas žmogus, savas mados sluoksniuose. Jo firminis stilius buvo glamūrinis visoms amžiaus grupėms ir įkvėpė kelias kirpėjų kartas. Oribe dirbo su daugeliu žinomų dizainerių, fotografų ir supermodelių. Taigi mes ir toliau einame šiuo keliu, nuolat bendradarbiaudami tiek su žinomais, tiek su naujais dizaineriais. Mūsų tarptautinės komandos nariai taip pat organizuoja pasirodymus visame pasaulyje ir kuria personažus madų šou.
Neatsilikti nuo mados
2023–2024 m. rudens–žiemos sezono parodose „Oribe“ stilistai kūrė įvaizdžius įvairiems žinomiems mados pasaulio ženklams: „Head of State“, „Markarian“, „Marrisa Wilson“, „Private Policy“, „The Blonds“, „Thom Browne“, „Ulla Johnson“, „Eckhaus Latta“, „Gabriela Hearst“, „Kim Shui“, „Gauntlett Cheng“, „Altuzarra“, „Dauphinette“ ir „ChetLo“.
„Oribe“ siūlo ne tik plaukų priežiūros priemones, bet ir kvapųjį vandenį, žvakes, panašaus aromato kūno priežiūros priemones. Kvapai atliko svarbų vaidmenį „Oribe“ koncepcijoje nuo pat 2008 m., kai prekių ženklas buvo įkurtas. Visuose plaukų priežiūros produktuose dominuoja aromatas „Côte d’Azur“, kuris tapo atpažįstama prekių ženklo vizitine kortele.
„Oribe“ ambasadorė Lietuvoje, studijos „Sveikų plaukų vizija“ (SPV) įkūrėja Meda Poškienė pasakoja apie savo bendradarbiavimo su „Oribe“ patirtis. Ji veda seminarus Lietuvos salonuose, renginiuose ir pristato „Oribe“ ženklą:
„Kai į SPV salono veiklą įtraukėme „Oribe“ produktus, darbas formuojant ir šukuojant plaukus ne tik pagreitėjo, bet ir išaugo jo efektyvumas. Nuostabūs produktai veikia puikiai ir sparčiai. Oribe Canalesas šį prekių ženklą kūrė su partneriais, turėdamas 40 metų darbo patirtį ne tik salonuose, bet ir madų pasaulio užkulisiuose. Tas labai jaučiasi. Jis labai gerai žinojo, su kokiais iššūkiais gali susidurti stilistai.
Klientų reakcija į „Oribe“ teigiama. Kitaip ir būti negali. Galbūt jiems kartais būna nedrąsu išbandyti, bet pasitikėjimas manimi, kaip ambasadore, ir mano komanda yra didelis. Norėdami užtikrinti efektyvumą, laikomės taisyklės, kad iš šio prekių ženklo produktų reikia parinkti visą plaukų priežiūros sistemą. Be to, nuolatos tobuliname savo žinias, nes „Oribe“ kuria vis naujus produktus. Todėl atsiliepimai yra teigiami. Dauguma klientų atrado tai, ko jiems trūko. Tai mus džiugina.
Labiausiai žavi tai, kad prekių ženklas laikosi savo pamatinių vertybių, kurios buvo skiepijamos komandai nuo pat pirmųjų dienų – kurti analogų rinkoje neturinčius produktus, rinktis aukščiausios kokybės žaliavas, formuoti puikią išvaizdą ir užtikrinti veiksmingumą.“
SALONSHOP BALTIC AS
Renata Janauskienė
El. p. renata@salonshop.eu
Mob. tel. 8 663 15 281
Commentaires