top of page
  • Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

PARDUOTI = „PRAKIŠTI“ AR PASIRŪPINTI?

Updated: Apr 3, 2023



Visi žinome, kad grožio meistras turi limituotą galimybę priimti visus norinčius klientus, tad padidinti savo ekspertiškumą, pajamas ir klientų lojalumą galima ne tik didinat kainas arba priimant daugiau klientų, BET ir siūlant papildomų paslaugų ar priemonių.


Dauguma grožio meistrų nesivelia net į kalbas, sakydami: „Jei klientas ko nors norės, jis visada gali paprašyti. Neketinu jam nieko kišti ar parduoti.” Tai išgirdusi visada noriu paklausti: kas būtų, jei pacientas ateitų pas gydytoją, jam būtų nustatoma diagnozė, bet neskiriama jokio gydymo ar rekomendacijų? Pacientas išeitų nesupratęs, klaustų dr. Google’o, bandydamas pats sau padėti, ir tikrai ne visada sėkmingai, o gal net ir žalingai...


Nors tokiu principu dirba dauguma meistrų, aš norėčiau išskirti „sėkmės lydimus grožio meistrus”, kurių užrašymai pilni, laimingi klientai rekomenduoja ir atveda dar daugiau klientų, o pajamos džiugina.



Mes negalime pasiūlyti klientui „kažko, kas nereikalinga”, tačiau galime pakeisti mąstymą: jei klientas ateina atlikti procedūros, vadinasi, jam svarbu, kaip atrodo jo oda, nagai, kojos ir pan. Taigi paklauskime savęs: kaip aš galiu padėti savo klientui pasiekti geriausių rezultatų?


Pardavimai, ar kitaip tariant REKOMENDACIJOS, būtinos tiek klientui, tiek meistrui. Klientas ateina pas savo srities profesionalą, nes pats nesusitvarko. Meistras gali suteikti vienkartinę paslaugą ir išleisti klientą su viltimi, kad šis grįš. Arba imtis veiksmų ir

užsitikrinti ilgalaikį bendradarbiavimą su klientu. Kaip tai padaryti?


Suteikite konsultaciją: išsiaiškinkite kliento poreikius, kokių rezultatų jis pageidautų. Taip žinosite, ko nori klientas, ir pagal tai galėsite pasiūlyti procedūras ir priemones, kurios padės tuos rezultatus pasiekti greičiau.


Papasakokite, kokia yra esama situacija ir kokias procedūras bei kokiu dažniu atlikti rekomenduotumėte. (Dažnai klientai žino procedūrų pavadinimus, bet, gali būti, kad jos jiems netinka, todėl šitas punktas priverčia klientą labiau pasitikėti meistru.)


Leiskite klientui pasirinkti iš kelių galimų variantų ir iš karto vardykite kainas (dažnai klientai, girdėdami naudą, atsisako iš karto, neišgirdę kainos).






Linkiu siekti ilgalaikio bendradarbiavimo kartu su klientais ir džiaugtis nesibaigiančiu lojalių klientų sąrašu!



29 views0 comments

Comentários


bottom of page