top of page
  • Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

Partnerystė su „Aesthetic by Baltic Medica“


„Aesthetic by Baltic Medica“, Lietuvoje atstovaujanti kosmetikai ATACHE, puikiai bendradarbiauja su Aneta Daniliene, kuri pristato seminaruose procedūras ir produktus, veda individulius mokymus. Apie šią partnerystę ir pakalbinome Anetą.


Dažnai, stebint kosmetikos technologo darbą, pirmiausiai kyla klausimas – kiek toli pažengęs jis yra, kokių žinių sukaupęs? Tad ir mes klausiame – kiek metų dirbate kosmetologe?


Klausimas, į kurį galiu atsakyti netipiškai. Mano kelias į kosmetologiją prasidėjo nuo vizažo – makiažo meno, kuris vėliau atvėrė platesnius kelius. Gavau vizažistės poziciją tarptautinėje kompanijoje „Fragrances International“. Būtent čia ėmiau draugauti su odos priežiūros priemonėmis. Tuometės savo vadovės paskatinta įgijau žinių ir supratau, kad už gražios produkto pakuotės slypi sudėtingas darbas, kompanijos istorija, tyrimai, visas mokslo pasaulis. Tai nuvedė į kosmetologijos studijas, kurias baigusi 2015 m. pradėjau dirbti. Savo starto pradžią odos priežiūros srityje skaičiuoju nuo 2010-ųjų. Taigi šioje sferoje esu jau beveik 14 metų.

Kokias pagrindines procedūras atliekate savo klientams?


Mano darbo pagrindas, iki pažinties su kosmetika „Atache“, buvo aparatinė kosmetologija. Grožio sferoje, kaip ir visose kitose, jaučiamos tam tikros mados tendencijos. Į rinkos lyderės pozicijas grįžta klasikinė kosmetologija – atpalaiduojančios procedūros, masažai. „Atache“ puikiai pateisina naujausių tendencijų poreikį – turime klasikinius produktus ir taikome tam tikras masažų technikas. Mane labai sužavėjo kompanijos strategija masažo atžvilgiu, t. y. mes nenaudojame tikslių, nuoseklių judesių, o koncentruojamės į konkrečius taškus, atpalaiduojame fascijas. Išmokę taškus, galime improvizuoti. Mano kabinete tokio tipo procedūros labai populiarėja. Jos – ne tik poilsis klientui. Teisingai randant įtampos taškus, kartu sprendžiamos įvairios su įtampa susijusios problemos.

Kaip susidomėjote „Atache“ produkcija?


Aš labai tikiu, kad gyvenime niekas nevyksta veltui. Atsiradau laiku teisingoje vietoje. Pasisekė, kad gavau galimybę dalyvauti mokymuose, kuriuos organizavo įmonė, atstovaujanti prekių ženklui „Atache“. Taip vieni kitus atradome. Iš pradžių akį patraukė išpuoselėtos, elegantiškos produktų pakuotės, kitoks profesionalams skirtų produktų pateikimas, vėliau, gilindamasi į sudėtis ir kompanijos konceptą, supratau, kad tai vienas kokybiškiausių šiuo metu rinkoje esančių prekių ženklų.

Kaip ši kosmetika gali praplėsti specialisto paslaugas?


Nesuklysiu sakydama, kad kosmetologo kabinete ši kosmetika gali praplėsti darbo pobūdį įvairiais aspektais, papildydama jau esamas procedūras. Tarkime, prieš dirbant su aparatūra, atliekamas demakiažas. „Atache“ šį žingsnį atlieka pasitelkdama Japonijos ir Korėjos dvigubo valymo technologiją. Tokia procedūra atkreipia ir kliento dėmesį – kažkas daroma kitaip. „Atache“ leidžia rinktis iš daug produktų, kurie tinkami esant įvairioms skirtingų odos tipų problemoms, pateisina skirtingų amžiaus klientų lūkesčius. Naudojant tokio tipo kosmetiką, galima vienu metu dirbti su keliomis odos problemomis, nes produktai tarpusavyje veikia sinergiškai – papildo vienas kitą.

Būti technologe – tai reiškia labai įsigilinti į kosmetiką. Kokių žinių gavote domėdamasi ja?


Dirbti technologe – produkto trenere – visų pirma reiškia labai didelę atsakomybę, nes tu atstovauji prekių ženklui, o prekių ženklas siejamas su tavo veidu. Todėl prieš priimant tokią atsakomybę visada reikia gerai pagalvoti, ar gali pateisinti kompanijos lūkesčius ir ar kosmetika atitinka tavo, kaip specialisto, darbinės etikos principus. Kai šis etapas įveiktas, prasideda nuolatinis gilinimasis į kosmetikos sudėtis, produktų pateikimus, poziciją rinkoje, lyginimą su kitais prekių ženklais. Tai nelengvas darbas. Atsistoti prieš auditoriją ir gražiai papasakoti, koks geras produktas, yra viena lengviausių darbo dalių. Didžiausias darbas vyksta niekam nematant, kai bandai prisijaukinti kosmetiką, mokaisi pati ir strateguoji, kaip teisingai išpozicionuoti prekių ženklą, sukelti susidomėjimą.

Kokia jūsų užduotis dirbant su kosmetologais, pirmą kartą susipažįstančiais su „Atache“?


Pradėkime nuo to, kad „Atache“ kosmetika yra gimusi ne kosmetikos gamybos platformoje, bet ispaniškos farmacijos laboratorijoje. Tai rodo kitą, aukštesnį, kosmetikos produktų lygį rinkoje. Farmacinio produkto kartelė labai aukšta. Visų pirma svarbu, kad specialistai suprastų kompanijos koncepciją, kokią žinutę per kosmetiką ji nori skleisti, kokias vidines vertybes puoselėja. Dėl šios priežasties visi mokymai prasideda apžvelgiant farmacinės laboratorijos istoriją, manifestą, o tada keliaujama prie produktų, jų sudėčių ir galimų naudojimo būdų. Esmė yra suprasti, kad „Atache“ – tai ne tik kosmetika, tai dalis veido odos priežiūros istorijos. „Atache“ buvo pirmieji pristatę lokalų retinolio produktą odai, pirmieji Europoje įvedę didžiausią stabilaus vitamino C koncentraciją kosmetikos produkte – „C Vital“ linijoje, kuri iki šių dienų yra populiarumo viršūnėse. Pagrindinis mano vedamų mokymų tikslas – teisingai perteikti visavertį, išpuoselėtą kompanijos įvaizdį per prekių ženklą, padėti suvokti jo svarbą rinkoje pasauliniu mastu.


Nuotrauka iš asmeninio archyvo.

31 views0 comments

Comments


bottom of page