top of page
  • Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

Partnerystės galia

„Šie metai yra išskirtiniai ir „Femina Bona“, ir „Keune“ kompanijoms. „Keune“ prekių ženklas šiemet švenčia 100 metų jubiliejų“, – pokalbį pradeda komunikacijos vadovė Jolanta Masiulienė.


„Nuo 1999 m. profesionali plaukų kosmetika „Keune Haircosmetics“ dėl kompanijos „Femina Bona“ aktyvios veiklos plačiai naudojama ir Lietuvoje. Artimos abiejų kompanijų vertybės leido šiai sąjungai suklestėti. Šių vertybių bendra ašis – tai požiūris į verslą. „Keune“ – šeimos verslas, kurio varomoji jėga yra meilė plaukų stilistams ir aistra savo darbui“, – tęsia pašnekovė.


„Būtent tokia aistra savo darbui išsiskiria mūsų Lolita, – bendrumus toliau vardina ponia Jolanta. – Su „Femina Bona“ ji nuo pat pradžių, nuo pirmosios „Pelenės“ parodos, kurioje Lolita susipažino su „Keune“ prekės ženklu. Ir ši mūsų draugystė tęsiasi jau trečią dešimtmetį. Lolita yra ne tik ilgus metus ištikima mūsų klientė. Ji yra mūsų Rekomendacijų projekto (lojalumo programos) klientams ambasadorė, per ilgus savo praktikos metus užmezgusi giliausius ryšius su savo klientais, negailinti jiems patarimų ir rekomendacijų, padrąsinanti naujiems įvaizdžio pokyčiams.“


Štai toks pristatymas paskatino susipažinti su Panevėžyje įsikūrusio grožio salono „Lolita“ savininke Vida Lolita Kazanavičiūte. Tikrai buvo smalsu pabendrauti, tad apsilankėme svečiuose ir pasidalinome mintimis apie grožio specialistų aktualijas, bendrystę su partneriais ir saviraidos etapus.



Gyvenimo vingiai vis jus nuveda tinkama kryptimi. Kaip jaunystėje netikėtai išsukote iš nutiesto kelio link teisėsaugos specialybės, taip lemtingas vingis jūsų kirpėjos profesijoje suvedė su „Femina Bona”?


Ši pažintis pakeitė visą mano supratimą apie kirpėjo profesiją. Intuityvų darbą su klientais reikėjo keisti profesionaliomis žiniomis, man atsivėrė visai kitas pasaulis. Šioje įmonėje specialistas auginamas kaip šeimoje vaikas. Išmokau visko – nuo psichologijos, meno supratimo, kosmetikos „Keune“ nagrinėjimo peripetijų, visų laikų tendencijų, įkvėpimo, „Pivot point“ mokymų, palaikymo, kartais paraginimo žengti į priekį, supratimo, galimybių atvėrimo, saugumo ir dar daug visko. Čia sutikau savo guru Ramunę Vigelę. Kai pamačiau ją dirbančią seminare scenoje, supratau, kad noriu būti tokia, kaip ji, daryti tai, ką ji daro. Po kelių metų, kai gavau pasiūlymą asistuoti jai, ir iš džiaugsmo ir iš nerimo vos nesustojo širdis. Manau, kad mūsų bendrystė labai puikiai gyvavo, aš sėmiausi žinių, o „Femina Bona“ įžvelgė manyje potencialą, vis pasiūlydami projektus.


Dabar bendraujame salone, įsikūrusiame miesto centre. Čia yra ir nuostabus vidinis kiemelis, klientai vis varsto duris. Atrodo, karjera susidėliojo puikiai?


Tai beveik dviejų dešimtmečių įdirbis. Kažkada ši gatvelė atrodė užkampis, į kurią retas kas išsuka nuo pagrindinių miesto aikščių. Reikėjo išlaukti savo kliento, o kai ateidavo, turėdavau tik vieną šansą įrodyti, ko esu verta. Labai džiaugiuosi, kad atsirado klientai, kuriems tiko mano darbo stilius. Nuolat tobulinausi dėl jų. Aplinkiniams net atrodė, kad jei salonas dirba su „Keune“ kosmetika, jį būtinai lydi sėkmė. Taip savo partneryste kitiems rodėme pavyzdį.


Kaip apibūdintumėte, kad yra jūsų klientai?


Mano darbo principas – parinkti klientui tinkamiausią kirpimą ir plaukų spalvą, atsižvelgiant į jo bruožus, odos atspalvį, stilių. Ne vienai dienai, o iki kito vizito išlaikyti puikią išvaizdą. Nepuolu į kraštutinumus, nesivaikau madingų sprendimų. Klientai pasitiki ir žino, jei bus reikalingi pokyčiai, jie bus kruopščiai parinkti. Anksčiau pristatydama savo viziją remdavausi savo vidiniu matymu, o dabar jau turiu nemažai argumentacijos, kas ir kodėl daroma. Tai pasiekiau kaupdama žinias mokymuose, nes visada siekiau tapti savo srities profesionale ir stengiuosi viską įgyvendinti dirbdama. Labai džiaugiuosi, kad daug įvairovės mano gyvenimui suteikia klientai. Kokių mes tik temų negvildename! Meno, kultūros, sporto – tokių istorijų išgirstu, pasimokau, kad net nelieka laiko nevertingoms vietinėms paskaloms gvildenti. Salone pasirinkome darbą kartu su asistentu, tai man leidžia visiškai atsiriboti nuo blaškymosi ir visą dėmesį skirti tuo metu krėsle sėdinčiam klientui. Kai dirbu, aš nevalgau, kavos negurkšnoju, nesergu. Visos mano mintys yra sukoncentruotos, kad pasiekčiau maksimaliai gerą rezultatą.



Suprantama, asistentas labai palengvina darbą, bet kasdieniame gyvenime, auginant dukrą ir sūnų, ne kiekvienai moteriai pavyksta išlikti visu tempu aktyviai. Kaip jums pavyksta?


Man labai pasisekė ir su šeimos partneryste, niekada nebuvau stabdoma, patekau į tokią šeimą, kur man visi padėjo. Vyras visada tik palaikė mano žinių norą, vaikams stengiausi įdiegti pagrindines gyvenimo tiesas, o jie mane vis kvietė imtis naujų iššūkių. Taip ir tobulėjame kartu. Anksčiau buvau labai kategoriška, griežtai pasisakydavau, o būtent šeimoje išmoksti taikytis, įsiklausyti – tai didelė vertybė.


Nemažai atvejų, kai labai talentingi meistrai, susidūrę su grožio salonų verslu, nesusitvarko. Kokia jūsų paslaptis, kaip valdyti finansus?


Man ir dabar dar sunku įvardinti, kad tai verslas. Man tai daugiau kūryba. Kaip apskaičiuoti, kokia tos tinkamos sruogelės dažymo kaina, kuri paryškina kliento bruožus? Tai sunku. Jau nekalbu apie dokumentų pildymus, man bet kokioj inspekcijoj sudėtinga... Bet, žinoma, aš suprantu mūsų profesijos pajamų laikinumą, turi suvokti kūrybos ribas.


Tiek metų kurti ir jausti, ko reikia klientams, tikras menas. Turite didžiulę patirtį, bet sakote, kad vis dar norite mokytis. Kodėl tai jums svarbu?


Pirmiausia todėl, kad niekas nestovi vietoje, viskas keičiasi, tobulėja. Būtina eiti koja kojon su bėgančiu laiku. Antra, man neužtenka būti tik profesionale, aš noriu užlipti į šios srities Everestą, noriu sužinoti, kaip ten viskas vyksta. Noriu suprasti, kodėl vieniems užtenka tik prisiliesti ir jau yra šedevras, o kito darbe visada yra ką tobulinti. Todėl renkuosi įvairiausius pasiūlymus mokytis. Po to neišeidama iš savo komforto zonos su savo pastoviais klientais pažvelgiu į darbą naujai ir pritaikau įgytas žinias. Viską, ko išmokstu, laikau didžiausia vertybe, dabar tai man suteikia vis daug galimybių. Atsiranda įdomių pasiūlymų, o ir pati jaučiuosi kitaip, mintys dėliojasi aiškiau, temos plečiasi. Anksčiau galėjau tik stebėti ir žavėtis „Femina Bona“ vadove Rasa Balte Balčiūniene, o dabar man didelė garbė, kad jai atvykus pas mane į saloną mes turime daugybę temų pokalbiui.


Būtent bendrystė su „Femina Bona” jums padovanojo ir neįprastą dovaną?


Tikra tiesa! Pokalbio telefonu metu man pasakė, kad salonui bus padovanota molio freska.


Supratau, kad tai bus labai brangi dovana, tačiau kilo abejonių, kaip ji įsilies į mūsų steriliai baltą interjerą. Tada mane patikino, kad molis gali būti ir baltas. Jokių abejonių nebeliko, juolab kad tokio lygio kompanija niekada nedovanos netinkamos dovanos.


Taigi ir pats procesas buvo labai smagus, o rezultatas – neapsakomas. Būtent šios freskos suteikia salonui jaukumo ir šilumos.






Besišnekučiuojant su Lolita greitai prabėgo kelios valandos. Daug temų dar liko diktofono įraše, bet svarbiausias mintis, tikiuosi, perteikiau. Labai norėtųsi, kad prasmingos Lolitos mintys įkvėptų dairytis aplink, gaudyti informaciją, susitikti su naujais žmonėmis, o radus bendraminčių branginti pažintį ir ją puoselėti rodant dėmesį.







Fotografas Gintaras Lukoševičius



170 views0 comments
bottom of page