• H&B PROFESIONALAMS

PHYT'S profesionalios kosmetikos pristatymas

Updated: Jan 8

Ateities kosmetika – kokia ji?

Kosmetikos priemonių veiksmingumas ir efektyvumas eina į priekį didžiuliais žingsniais. Kokias odos priežiūros priemones naudosime ateityje? Tokias, kurios panašios į stebinančius gaminius iš fantastinio filmo? Ar galbūt kremą susimaišysime patys?



Nukritusi užsklanda

Iš tiesų viskas paprasčiau – ateitis kuriama šiandien. Grožio priemonių savybes nulems šiandienos vartotojų lūkesčiai ir elgesys. Galite pastebėti, kad dabar greičiau nei bet kada mokate nustatyti ar veiklioji kremo medžiaga yra jums naudinga (o gal pavojinga?) – nes informacija tapo lengvai prieinama – vienas po kito kuriasi kosmetiką vertinantys tinklaraščiai, vartotojų bendruomenės dalijasi patirtimi, reikalauja atsakomybės ir kiekvienas pasimatuoja, ar jiems tinka prekės ženklo vertybės. Tai lyg nukritusios užuolaidos efektas – staiga praregi ir sužinai kas slepiasi už nugludintų rinkodaros frazių ir triukų. Pastaraisiais metais pastebimas ekologiškų priemonių bumas atsirado dėl vartotojų sąmoningumo pokyčių – natūralumo paklausa jau kelerius metus yra pagrindinė kosmetikos pramonės tendencija, kurios nepaisyti nebegali nė vienas gamintojas, net ir stambiausieji kuria ekologiškos kosmetikos linijas. Vartotojai nori saugių, aplinką tausojančių ir atsakingai gaminamų produktų. Ir jokių gudravimų! Panašu, kad saugumo poreikis ir augantis susirūpinimas aplinkos ekologija tik dar labiau stiprėja Covid-19 pandemijos fone. Būtent ši vartotojų lūkesčių banga kloja pamatus ateities kosmetologijai – tūkstantmečio karta (dabartiniai 20-30-mečiai) jau įpratusi rūpintis poveikiu aplinkai, o vyresnė 40-mečių karta vis labiau orientuojasi į naudą savo sveikatai.


Cosmébio sertifikatas

Tačiau kokia ekologiška kosmetika galime naudotis jau dabar? Kaip žinoti ar ji patikima? Ekologiškų produktų gamintojai sertifikuoja kosmetiką – ji turi atitikti aukščiausius kokybės reikalavimus. Vienas iš pirmųjų ekologiškos kosmetikos sertifikatų Europoje yra Cosmébio sertifikatas, kurį 2002-2004 m. sukūrė 10 kosmetikos kompanijų, suinteresuotos kontrole ir reguliavimu, nes iki tol bet kuris gamintojas galėjo skelbtis kuriantis švarią ir ekologišką kosmetiką (maža gudrybė, kai mažiau nei 1% augalinių ekstraktų turintis kremas vadinamas „natūraliu“, ir produkto rinkodara tampa „žalesnė“ nei pats produktas). Cosmébio ženklelis ant pakuočių atsiranda tik tada, kai produktas neturi kontraversiškai vertinamų veikliųjų medžiagų (parabenų, silikonų, mineralinių aliejų, fenoksietanolio ir kt.), bei nuo 95% iki 100% jo veikliųjų medžiagų yra natūralios kilmės; nuo 95% iki 100% panaudotų augalinių veikliųjų medžiagų yra ekologiškos; mažiausiai 10% produkto visos sudėties yra ekologiška, gamyba tikrinama kartą per metus. Cosmébio yra ir tarptautinio ekologinės kosmetikos standarto Cosmos dalis.


PHYT‘S: neužtenka būti tik ekologišku prekės ženklu

Viena iš kompanijų, kūrusių Cosmébio sertifikavimo ir kontrolės nuostatus 2002 – 2004 m. – net 48 metus veikianti Prancūzijos kosmetikos kompanija Phyt‘s. Ją 1972 m. įkūrė biologas ir gydytojas natūropatas Jean-Paul Llopart kartu su kosmetologe Rosanne Verlé. Gaminti augalų poveikiu grįstą kosmetiką 8-ajame dešimtmetyje, kai klestėjo sintetinė chemija, buvo drąsu. Sukurtą profesionalią kosmetologų darbui skirtą kosmetiką jie pavadino Phytal,bei suformulavo Naturo-Esthétique® koncepciją, kuri grožį apibrėžia kaip neatskiriamą visapusės žmogaus sveikatos bruožą, o gamtą – kaip pagrindinį grožio šaltinį. Ekologiškas kosmetikos priemones be sintetinių priedų Jean-Paul Llopart pakavo į vienkartines stiklo ampules ir šis neįtikėtinai efektyvus ir tvarus būdas išlaikyti naudingąsias procedūrų produktų medžiagas naudojamas iki šiol. 2004 metais verslą perėmė grupė Laboratoires Jérodia ir tai lėmė spartų augimą. Phytal tapo Phyt‘s. Grupės vadovas Thierry Logre žinomas biologas, fitoterapijos ir aromaterapijos žinovas, išsaugojo pamatines Phyt‘s vertybes, tačiau jis teigia, kad siekti vien tik ekologijos ir natūralumo nebeužtenka: „...nors mūsų produktai yra natūralūs, jie visų pirma yra efektyvūs, kliniškai ir dermatologiškai kontroliuojami bei malonūs naudoti. Mes nedvejodami sakome, kad esame tokie pat efektyvūs kaip sintetinė kosmetika, nes galime tai įrodyti – vykdome mokslinius tyrimus. Ekologiškos kosmetikos formulių kūrėjams sukurti produkto tekstūrą ir efektyvumą išlaikančias formules yra tikras galvos skausmas. Phyt‘s visada pasisako už laisvą nuo konservantų kosmetiką, todėl veiksmingos formulės be konservantų yra mūsų „know-how“, kurį įvaldė gana nedaug natūralios kosmetikos kompanijų“, – sako Thierry Logre. Phyt‘s investuoja į mokslinius tyrimus ir plėtrą, siekia kurti itin veiksmingą bioaktyvią kosmetiką, skatinančią fiziologinį odos atsistatymą. Tuo pačiu ši kosmetika yra nekenksminga sveikatai ir pagaminta aplinkai nekenksmingomis sąlygomis. Thierry Logre taip pat reikalauja, kad kiekvienas kremas, kiekvienas serumas, kiekvienas losjonas būtų tikras malonumas naudojant: malonių tekstūrų ir švelniai subtilių augalinių kvapų.

Phyt‘s priemonių šeimoje – visaapimanti ekologiškų augalinių produktų pasiūla: veido prausikliai, kremai, serumai, maisto papildai, kūno priežiūros priemonės, makiažas, kūdikių priežiūros kosmetika, plaukų priežiūros linija ir be abejo unikalios procedūros ampulėse, kuomet klientui būtent procedūros metu atidaromas tik jam skirtų vienkartinių ampulių rinkinys.



Vieno tyrimo istorija

2016 metais Kalifornijos universitetas Berklyje (JAV) atliko tyrimą, kuriame buvo tirtos 100 mergaičių paauglių, naudojusių kosmetiką. Rezultatai buvo paskelbti leidinyje Environmental Health Perspectives: dalyvių šlapimas buvo tirtas prieš nutraukiant jų įprastos kosmetikos vartojimą, ir nebevartojus kosmetikos 3 paras. Rezultatai buvo stulbinantys – per tokį trumpą kosmetikos nenaudojimo laiką dietilftalato metabolitų sumažėjo 27%, konservantų parabenų sumažėjo 45%, benzofenono (oksibenzono, esančio kremų su SPF sudėtyje) ir triklosano (esančio muilų ir dantų pastų sudėtyje) sumažėjo 36%.


Niekas nebesako, kad ekologija ir tvarumas yra mada – tai ateities realybė ir netgi būtinybė. Tokia pati ir kosmetikos ateitis – oda yra mūsų didžiausias organas, ir tai, ką kūnas pasiima per odą, tampa mūsų endokrininės sistemos dalimi – retas iš mūsų sąmoningai norėtų priimti kenksmingas medžiagas į savo gyvenimą, ir išstumti harmonijos su gamta pojūtį.



TEKSTAS ARB GROUP


Konferencija kosmetologams nemokama, registracija Facebooke Phyt's Lietuva ir telefonu +370 610 34 558


50 views0 comments

                                               © 2019 Hair & Beauty profesionalams       Vilnius, Lithuania        +370 620 55337        press@hairprof.lt

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon