top of page
Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

„SaliOnas“ Juozo Statkevičiaus renginio užkulisiuose

Juozo Statkevičiaus vardas neabejotinai tapo lietuviškos mados simboliu, o jo šou – tai reginiai, kuriuose susijungia aukščiausios klasės estetika ir kūrybinė drąsa. Tokiems projektams reikia ne tik nepriekaištingos idėjos, bet ir itin profesionalaus įgyvendinimo, kur kiekviena detalė yra svarbi. Šioje harmonijoje ypatingą vaidmenį jau daugelį metų atlieka grožio salonas „SaliOnas“.

 


„Mūsų bendradarbiavimas su Juozu Statkevičiumi tęsiasi jau ne vienerius metus ir tapo savotiška tradicija, – pasakoja grožio salono „SaliOnas“ įkūrėja Jovita Markeliūnė. – Kiekvienas toks projektas yra didelis pasitikėjimo ženklas ir motyvacija tobulėti. Juozo kūrybiniai sprendimai visuomet inspiruoja mūsų komandos kūrybingumą ir preciziškumą, todėl šie projektai mums labai brangūs.“

 

Salono įkūrėjai Jovita ir Paulius Markeliūnai ne tik vadovauja komandai, bet ir aktyviai prisideda prie viso proceso, užtikrindami aukščiausią kokybę. Jų atsakomybė šiame šou buvo unikali ir reikalaujanti ypatingo preciziškumo – sukurti šukuosenas visiems modeliams, kurie žengė podiumu.

 

Pirmoji kolekcijos premjera vyko Paryžiuje. „Paryžius – ne tik mados sostinė, bet ir aukščiausios kokybės bei kruopštumo sinonimas. Tai mus skatino dar labiau pasitempti. Kiekviena detalė, kiekvienas plaukų sruogos spindesys turėjo būti tobulas“, – pasakoja „SaliOno“ komanda.

Paryžiaus pasirodymas sulaukė įspūdingų atgarsių. Po renginio komanda išgirdo daug pagyrų ir pasiūlymų bendradarbiauti. O tai yra didelis kruopštaus „SaliOno“ specialistų darbo įvertinimas.

 

Vilniuje šou buvo dvigubai didesnis tiek pagal mastą, tiek modelių skaičių. „Paryžiuje dirbome su beveik 40 modelių, Vilniuje – su 80. Tai buvo tikras iššūkis, bet kartu ir puiki galimybė parodyti, kad mes galime susidoroti su didelėmis apimtimis. Vienodo blizgesio ir šlapio efekto šukuosenos 80-čiai modelių buvo masyvus ir įspūdingas reginys“, – pasakoja „SaliOno“ komanda.


Unikalią šou estetiką papildė latekso aksesuarai, derinami su šlapio efekto plaukų stilizacija. „Preciziškumas, kokybė ir švara, kurią mums reikėjo pasiekti, buvo nepaprastai svarbūs elementai. Kiekviena šukuosena turėjo atrodyti identiškai, kad bendras vaizdas būtų harmoningas ir sustiprintų Juozo kolekcijos viziją“, – paaiškina „SaliOno“ specialistai.

 

Visų šių rezultatų pasiekti padėjo naudojamos plaukų priežiūros priemonės „Davines“. „Dirbame su šiuo prekių ženklu jau daug metų, tad puikiai žinome, kaip išgauti norimus rezultatus. „Davines“ kokybė neabejotinai prisidėjo prie viso proceso sėkmės“, – pabrėžia komanda.

 

Jovita sako, kad tokie projektai ne tik išplečia profesinius horizontus, bet ir parodo, kokį potencialą turi lietuvių kruopštus darbas: „Paryžiuje mūsų komandos profesionalumas buvo įvertintas aukščiausiais standartais, o Vilniuje įgyvendinome dar didesnį ir ambicingesnį projektą. Didžiuojamės, kad galėjome prisidėti prie tokio masto mados renginio ir reprezentuoti Lietuvą tarptautiniu mastu.“


 


 

Šis projektas tapo ne tik iššūkiu, bet ir įkvėpimu tolesniems darbams. „Mums, kaip komandai, tai buvo dar viena galimybė įtvirtinti savo profesionalumą, o naujiems komandos nariams – didelis karjeros žingsnis ir neįkainojama patirtis, kuri tik stiprina mūsų bendrą viziją“, – apibendrina „SaliOno“ komanda.




Nuotraukos: grožio salono „SaliOnas“ fotarchyvas

7 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page