• H&B PROFESIONALAMS

Seminarai BLOND tema

Updated: Aug 3

„Wella Professionals“ technologė Marina Žuravliova ir jos vadovaujamos ID Grožio studijos iš Klaipėdos kolegės daugiau nei prieš metus kolegoms pristatė seminarą šviesinimo tema. Programa sulaukė didelio susidomėjimo, kirpėjai įvertino Marinos sukauptas žinias, technikų pateikimą, tad viskas išsirutuliojo į praktinius mokymus. Pasibaigus karantino ribojimams, seminarai vėl atnaujinami. Būtent apie jų programą ir mokymosi niuansus kalbiname Mariną.


Kokios yra seminarų temos? Kiek išsamiai aprėpiate šviesinimo sistemas?


Išskirčiau dvi pagrindines seminarų temų kryptis. Pirmoji – „Total Blond“, kai siekiama švarios ir vientisos spalvos ataugus šaknims, po dažymų sruogelėmis ar kitomis technikomis. Antroji – pačios šviesinimo technikos „Balayage“, „Airtouch“, „Ombre“ ir kt. Kiekvieną savo seminarą pradedu nuo teorines dalies. Jos metu išdėstau pačius esminius ir svarbiausius dalykus, ką reikia žinoti dirbant su šviesinimo technikomis. Pavyzdžiui, per seminarą mes aptariame tokius klausimus ir temas:


  • Kaip kuriamas švarus blondas?

  • Kaip vyksta šaknų korekcija šviesinant?

  • Kaip padaryti lygų šviesinimo foną?

  • Kaip išsaugoti plauko kokybę?

  • Plauko uždarymas ir procedūros.

  • Bijai šviesinti – ką daryti?


Ir štai šioje dalyje svarbiausia viską įsidėmėti nuo pirmos minutės, nes būtent čia sudėliojami pagrindai, kurių reikia dirbant praktiškai. Tikrai nedėstau nesvarbių dalykų, tad viską įsisavinus puikūs rezultatai bus pasiekiami daug lengviau.


Kiek svarbu įsigilinti į dažų sudėtį, veikimo principus?


Ne tiek svarbu įsigilinti į dažų sudėtį, kiek būtina žinoti dažų veikimo principus. Aišku, jums reikia gerai žinoti gamintoją, su kuriuo dirbate, jo stipriausias ir silpniausias puses. Žinodami visus gamintojo niuansus, išvengsite klaidų. Kiekvienas meistras žino, kad dažai yra skirtingų grupių: permanentiniai, semipermanentiniai, demipermanentiniai, šviesinamieji. Ir mums labai svarbu žinoti ir pasirinkti, kada ir ką naudosime kiekvienu konkrečiu atveju. Žinoma, ir dažų paletės skiriasi, tai kartais dažų rūšies pasirinkimą lemia norimos spalvos rezultatas.


Kaip išdėstyti informaciją, kad kirpėjui būtų lengva ją pritaikyti salone? Juk kiekvienas klientas vis kitoks.


Informacija turi būti išdėstyta tikslingai ir išsamiai, su pavyzdžiais, paveiksliukais, praktiniais patarimais, asmenine patirtimi. Labai dažnai mums įstringa meistro praktika, klaidos – mokomės iš svetimų klaidų! Visi daro klaidų ir jos neišvengiamos. Labai svarbu pripažinti, kad padarei klaidą ir pasistengti ją ištaisyti. Vienintelė nepataisoma klaida šviesinant – sugadintas plaukas. Visą kitą galima ištaisyti. Tad įsiklausyti į kitų patirtis visada verta. Svarbiausia nepamiršti, kad kliento analizė užima labai reikšmingą vietą darbo procese ir čia, neatlikęs visko iki galo, gali nepasiekti norimo rezultato. Juk labai svarbu teisingai suprasti kliento norus, peržvelgiant fotografijas, kalbantis, įvertinant visą įvaizdį rasti tinkamiausią sprendimą.


Kokie tikslai keliami praktinėje seminaro dalyje?


Panaudoti teorines žinias praktiškai. Mes galime daug kalbėti, pasakoti ir rodyti. Bet praktika sunkesnė nei teorija. Visada po teorijos dalies klausiu mokinių, ką jie dar norėtų sužinoti, ką reikėtų patikslinti, praplėsti, pakomentuoti. Mano, kaip trenerės, tikslas – kad, prasidėjus praktikai, teorinės žinios būtų tuoj pat panaudotos ir taip įsimenamos visam laikui. Daugiausia klausimų kyla būtent praktinės dalies metu. Žinoma, svarbu ir parinkti temą atitinkantį modelį, kad būtų tikslingai praktikuojamasi.

Svarbu, kad meistrai, grįžę iš seminaro, iš karto taikytų naujas žinias. Nelauktų tos klientės, su kuria bus tinkama tai padaryti O laikui bėgant kai kurie dalykai pasimiršta. Todėl po mokymų primygtinai siūlau susirasti modelį ir su juo dar kartą užfiksuoti savo žinias praktiškai.


Kada reikia meistrui prisipažinti, kad jis negalės pasiekti norimo rezultato?


Aš tikiu, kad kiekvienas meistras žino savo silpniausias puses ir, būdamas nepasiruošęs, nesiima sudėtingų dažymų. Net ir įgijus žinių, konsultacija su labiau patyrusiu meistru būtina! Man tenka išgirsti, kad klientai skundžiasi, esą jų dažyti neapsiėmė. Tenka išgirsti ir apie tai, kad meistrui laukiamo rezultato pasiekti nepavyko. Tiesa, tai ne visada reiškia, kad kalta meistro kompetencija, nes kartais ir klientai neapsisprendę arba trūksta abipusės komunikacijos apie lūkesčius ir realybę. Tad džiaugiuosi, kad naujienomis domisi ir nemažą patirtį turintys meistrai, norintys neatsilikti nuo madingų tendencijų, turėti ką pasiūlyti klientams.




Svarbu suprasti, kad plaukų šviesinimas įvairiomis technikomis iš meistro reikalauja daug ir ilgo darbo, o iš kliento – nemažai lėšų, tad reikia atsiduoti 100 %.

Nuotraukos Lauros Kazlauskienės

36 views0 comments