• H&B PROFESIONALAMS

„SUGIHARA PRO“ grožio industrijoje


Bendrovei „Sugihara PRO“ pastaruosius metus vadovaujanti Rasa Ivaškienė puikiai susitvarko su pareigomis ir išsikelia vis naujų iššūkių, kurių atkakliai ir intensyviai siekia drauge su komanda. Grožio industrijos verslas išties dinamiškas ir tai įpareigoja būti reikliems sau ir veikti operatyviai.


Artėjant įmonės 11 metų sukakčiai, tikriausiai apsibendrinate nuveiktus darbus. Kokie pagrindiniai akcentai pastebimi po tiek metų – klausiame direktorės Rasos Ivaškienės.


UAB „Sugihara PRO“ buvo įkurta 2011 m., įmonė registruota kovo mėnesį, tačiau veiklą pradėjo balandžio pradžioje. Tad tradiciškai įmonės gimtadienį minime balandį. Tikriausiai nedaugelis žino, kad iš tiesų veiklą vykdome daug ilgiau. Turime daugiau kaip 20 metų patirtį grožio paslaugų rinkoje ir išmanome, kokios paslaugos klientui gali tikti geriausiai. Todėl šiek tiek istorijos: 1994 m. buvo įkurta Grožio terapijos ir chirurgijos klinika, kuri teikė grožio, kosmetologijos, chirurgijos, sveikatinimo paslaugas, taip pat vykdė didmeninę prekybą. Pirmieji atstovaujami prekių ženklai nuo 1994 m. yra „Neostrata“, „Exuviance“, „Anna Lotan“, nuo 2000 m. atstovaujame „Guinot“.


Verslui išaugus, savininko sprendimu 2011 m. buvo įkurta „Sugihara PRO“, kuri perėmė didmeninės prekybos vystymą. Įmonė vykdo didmeninę prekybą profesionalia ir dermatologine kosmetika bei estetinės medicinos produktais, dirbdama verslas verslui (B2B) segmente. Atstovaujamus prekių ženklus atsirenkame pagal patvirtintų griežtų kriterijų visumą: stabilią ir patikimą produkcijos kokybę; užtikrintą tiekimą ir sandėliavimą; patikimą partnerystę.


Apibendrindama galiu pasakyti, kad pagrindiniai įmonės tikslai išlieka nepakitę: užtikrinti esamos veiklos tęstinumą, gerinti įmonės įvaizdį, siekti darbuotojų bei klientų lojalumo, rūpintis įmonės reputacija.


Kokius jaučiate pokyčius bendraudami su klientais, kokie poreikiai svarbiausi grožio salonams?


Mūsų klientai: grožio salonai, kirpyklos, vaistinės, klinikos. Bendradarbiaujame su grožio specialistais, gydytojais ir estetinėsmedicinos ekspertais visoje Lietuvoje. Organizuojame teorinius bei praktinius seminarus grožio srities specialistams bei pradedantiesiems įvairiomis temomis. Mūsų seminarai skirti tam, kad specialistai rastų atsakymus į rūpimus klausimus, išgirstų praktinių patarimų iš profesionalų, dalytųsi žiniomis bei patirtimi, stiprintų kontaktų tinklą, taptų savo srities ekspertais. Vertiname grožio ir estetinės medicinos specialistų darbą, norime užtikrinti, kad jų klientai mėgautųsi neabejotinos kokybės patirtimi, naudodami mūsų atstovaujamų prekių ženklų produktus.


Tik neseniai atšventėte įkurtuves, kiek svarbi aplinka darbui?


2021 m. buvo net dvejos įkurtuvės: metų pradžioje įsikūrėme atnaujintose ir pagal mūsų poreikius rekonstruotose sandėlio patalpose, kurių bendras plotas apie 1000 kv. metrų. Tai sandėliavimo patalpos, įmonės archyvas, finansų skyrius, „mobilios“ darbo vietos už pardavimus atsakingiems darbuotojams. Nuo spalio turime ir naujas biuro patalpas, kurių plotas apie 140 kv. metrų. Čia įrengtos devynios „nuolatinės“ darbo vietos, tačiau erdvė organizuota taip, kad biure galime rengti ir bendrus susitikimus, įmonės darbuotojų mokymus. Biuro paskirtis taip pat reprezentacinė – čia galime pakviesti mūsų užsienio partnerių atstovus bei susitikti su esamais klientais ir pan. Visi įmonės pardavimų atstovai dirba „mobiliai“. Naujosios biuro patalpos – tai nauji įmonės „namai“, kuriais iš tiesų džiaugiamės, nes po ilgesnio periodo ir vien nuotolinio darbo jos leido vėl sugrįžti ir pajusti komandinio darbo dvasią. O maloni aplinka, manau, visuomet įkvepia.



Kolektyvas yra įmonės pagrindas, kokie principai jį veda į priekį?


Komanda yra labai svarbi. Įmonė – tai joje dirbantys žmonės. Įmonėje šiuo metu dirba 27 darbuotojai, didžioji dauguma – Vilniuje. Kita dalis – tai septynios pardavimų atstovės skirtinguose miestuose: Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose. Labai svarbu didinti darbuotojų lojalumą, taip užtikrinti stabilią įmonės veiklą ir minimizuoti darbuotojų kaitą. Siekiame bendro tikslo – geresnio įmonės rezultato ir pelningumo. Visi kartu formuojame įmonės kultūrą, stipriname komandinį darbą. Vadovaujamės principu: „Aš įmonei = įmonė man.“ Mūsų įmonė, kaip ir bet kuri kita, nuolat susiduria su naujais iššūkiais, vykdo esamus ir naujus projektus. Neabejotinai svarbiausias dalykas yra vieninga, tvirta komanda. Svarbu puoselėti bendras vertybes, pagarbą, pasitikėjimą, vidinę kultūrą ir įmonės įvaizdį. Vienybė ir geras tarpusavio ryšys komandoje, manau, tikrai motyvuoja. O stabili įmonės veikla užtikrina ir stabilumą įmonės darbuotojams. Tai svarbu. Tačiau nuolat ieškome papildomų motyvacinių priemonių, kurios suteiktų darbuotojams papildomų privalumų. Puoselėjame nusistovėjusias tradicijas, turime bendras šventes, vasaros laikotarpiu nustatomas trumpesnis darbo laikas, suteikiama galimybė dvi dienas per savaitę dirbti iš namų.




Foto: Audronė Vaupšienė (Audra Vau)

127 views0 comments

Recent Posts

See All