© 2019 Hair & Beauty profesionalams       Vilnius, Lithuania        +370 620 55337        press@hairprof.lt

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • H&B PROFESIONALAMS

Technologo darbas – puiki vieta savirealizacijai

Updated: Oct 17, 2019


Simona Zobielaitė

„Visuomet nelengva pradėti naują veiklą, bet kai yra didžiulė aistra ir noras – viskas tampa įmanoma“, – mūsų pokalbio metu šypteli plaukų meistrė Simona Zobielaitė. Šilalėje augusi, o šiuo metu Klaipėdoje gyvenanti specialistė vos prieš metus papildė Lietuvos grožio rinkoje puikiai žinomos įmonės UAB „Intermaze“ komandos gretas ir tapo jų atstovaujamos profesionalų prekinio ženklo „Milk Shake“ technologe. Nors tokios pareigos – tai ne tik specialisto pripažinimas, bet ir didelė atsakomybė, bendraujant su Simona tampa aišku – šiai moteriai iššūkiai tikrai nėra baisūs.


Pirmiau – mokslai, po to svajonės įgyvendinimas

Simona kirpėja dirba jau septynerius metus, tačiau šią profesiją ji pasirinko ne iš karto – ką tik vidurinę pabaigusiai merginai profesinis išsilavimas atrodė neprestižinis, todėl pirmiausia įstojo mokytis verslo vadybą į Klaipėdos verslo ir technologijų kolegiją. „Vis dėlto pabaigusi studijas nejaučiau pilnatvės, pasitenkinimo, bandžiau toliau savęs ieškoti ir prisiminusi vaikystės svajones nusprendžiau tapti kirpėja“, – pasakoja specialistė, Klaipėdos profesinio rengimo centre įgijusi dvigubą kirpėjos-vizažistės profesiją. Tačiau, pasak specialistės, baigtos studijos tikrai nenuėjo veltui – daug kolegijoje įgytų žinių Simona sako naudojanti ir šiandien. „Mano darbas yra tarsi mažas mano verslas (meistrė šiuo metu nuomojasi darbo vietą viename iš Klaipėdos grožio salonų – aut.past.), o įgytos žinios leidžia geriau jį valdyti, planuoti ir efektyviai panaudoti savo laiką“ – sako S. Zobielaitė.


Naujas galimybes atvėręs pasiūlymas

„Prekės ženklą „Z.ONE CONCEPT“ puikiai žinojau nuo pat savo karjeros pradžios, buvau išbandžiusi nemažai jų produktų, o prieš dvejus metus pradėjau intensyviau dirbti su šia kompanija“, – apie pirmąją pažintį su atstovaujamu prekės ženklu prisimena plaukų meistrė. Tapti „Milk Shake“ technologe Lietuvoje Simoną šiam prekiniam ženklui atstovaujančiai įmonei UAB „Intermaze“ pasiūlė pirmoji jos mokytoja Jolita Skeivienė. „Man tai buvo tikrai siekiamos ir trokštamos pareigos. Kas gi nenori savo karjeroje pasiekti kuo daugiau? Tačiau man tai buvo svarbu ne dėl įvertinimo, o savo pačios realizacijos, kompetencijos ir žinių kaupimo. Aš negaliu dirbant nustovėti vietoje ir dirbti monotoniško darbo, todėl bendradarbiauti su „Z.ONE CONCEPT“ ir dalytis su kitais savo patirtimi man yra tikras svajonės išsipildymas.“ – entuziazmo neslepia specialistė. Nors Simona technologės pareigas užima palyginti neseniai ir pagrindinė jos kaip prekinio ženklo atstovės užduotis – seminarų vedimas, naujienų pristatymas kolegoms – dar laukia ateityje, specialistė tam intensyviai ruošiasi. Ji asistavo Lietuvoje viešėjusiai Marzia Benedetti („Z.ONE CONCEPT“ atstovė iš Italijos), o visai neseniai ir pativyko į šią Pietų Europos šalį, tobulintis savaitę trukusioje Global Educator Training Course programoje.


Naujienos iš tarptautinių mokymų

„Z.ONE CONCEPT“ technologams skirti mokymai vyko Baveno mieste, Italijoje. Šiais metais prekinis ženklas švenčia savo 20 metų veiklos jubiliejų, todėl visi dalyviai buvo pakviesti įsikurti prabangiame 4 žvaigždučių viešbutyje ant ežero kranto. „Šiuose mokymuose dalyvavo meistrai iš bene viso pasaulio, todėl pirmą vakarą Italijoje atėjus į susipažinimo vakarėlį, pasijaučiau lyg dalyvaučiau „Eurovizijoje“ – atstovauji mažą šalį tarp didelių, niekas nežino, kas tu ir iš kur esi, – nusijuokia S. Zobielaitė. – Bet po kelių dienų jau artimiau su visais susipažinus įsivyravo labai gera atmosfera. Buvo labai įdomu susipažinti su tiek daug skirtingų kultūrų žmonių, pasisemti iš jų žinių ir naujų idėjų“. Su kai kuriais užsienio kolegomis Simona sako palaikanti ryšį ir grįžusi į Lietuvą. „Užmezgiau labai naudingų ryšių su JAV, Italijos, Panamos technologais. Labai gerai, kai turi su kuo pasikonsultuoti, pasidalinti įspūdžiais apie kompaniją, produktus“, –prideda specialistė. Iš Italijos kilusi kompanija susirinkusiems meistrams pristatė 2019/2020 m. rudens-žiemos dažymų ir kirpimų kolekciją „OH WOMAN!“ bei naujus „Milk Shake“ produktus. „Viena pagrindinių naujovių, kurią pristatė prekinis ženklas – dažančios plaukų putos, kuriomis galima atgaivinti jau esamą plaukų atspalvį arba suteikti naują šviesintiems plaukams. Taip pat buvo pristatyta plaukų tiesinimo procedūra „K-Respect“, kuri, skirtingai nuo kitų cheminių plaukų tiesinimo produktų, neardo plauko struktūros, o ją atstato. Priemonę galima naudoti keliais būdais: norint paryškinti garbanas, nuimti plaukų pasišiaušimą arba siekiant visiškai ištiesinti plaukus. Taip pat naują plaukų atstatymo procedūrą, su „Milk Shake Integrity Reconstruction System“ produktais, kuri gali būti personalizuojama pagal kliento plaukų pažeistumo lygį. Kalbant apie plaukų dažymą – šiais metais kompanija nusprendė nekurti naujų plaukų dažų tūbelių, taip saugant aplinką ir gamtos resursus, o naujus atspalvius susikurti iš labai plačios „Milk Shake“ plaukų dažų paletės, pasitelkiant specialias formules.“ – apie kirpėjų laukiančias naujoves pasakoja technologė. Visas iš Italijos parsivežtas žinias Simona jau visai netrukus pristatys ir Lietuvos kirpėjams – specialistė jau ruošiasi artėjančiam jos seminarų ciklui. „Kaip technologė turiu sau išsikėlusi vieną pagrindinį tikslą – kuo paprasčiau ir efektyviau perteikti informaciją kirpėjoms, kad jos ne tik pasidėtų į stalčių dar vieną pažymėjimą iš aplankyto seminaro, bet lengvai galėtų įgytas žinias pritaikyti savo darbe“, – teigia plaukų meistrė.


Technologo darbas – tai ne vienerių metų tobulėjimo ir atsidavimo reikalaujanti veikla, todėl Simonai norime palinkėti neprarasti savo entuziazmo ir pačios didžiausios sėkmės savo pasirinktame kelyje!



Asmeninio archyvo nuotr.

247 views