Pristatydami savo kosmetiką Lietuvoje, gamintojai pasirenka technologą. Tai nėra labai paprasta, nes turi įvykti sinergija: kirpėjui turi labai patikti būtent ši kosmetika, jos filosofija, o kosmetikos platintojams reikia rasti tokį žmogų, kuris mokėtų tinkamai perteikti pristatomas naujienas. Tai neįvyksta per vieną dieną, kartu bendradarbiaujama ne vienus metus ir jau susiderinus visus niuansus kirpėjas pradeda skleisti žinią kolegoms apie savo atstovaujamą kosmetiką. Tad jis turi turėti gerokai daugiau informacijos apie sudėtis, naudojimą, niuansus ir visa tai jam jau pateikiama iš gamintojo. Kadangi kuriami vis nauji produktai, jų pristatymas yra labai svarbi dalis. Nors kelerius pastaruosius metus viskas vyko nuotoliniu būdu, šis pavasaris technologams iš įvairių šalių leido vėl susitikti tarptautiniuose renginiuose. Išvyka į kitą valstybę, įkvepiančios programos, pokalbiai su kolegomis, naujų produktų testavimas – visa tai skatina dalintis žiniomis jau sugrįžus į Lietuvą.
„Kadus Artistic Team“ komandos kūrybinis susitikimas Vokietijoje
Balandį prekių ženklas „Kadus Professional“ pakvietė Baltijos šalių, Rumunijos, Lenkijos, Čekijos ir Maltos technologus į Berlyne vykstančius keturių dienų mokymus. Mūsų šaliai atstovavo ilgametė „Kadus Professional“ technologė Diana Subačė bei naujai į kolektyvą įsiliejusios būsimos technologės Laura Kvedaraitė ir Agnė Mikulėnaitė. Berlyne jos sėmėsi patirties iš naujojo „Kadus Professional“ kūrybos direktoriaus Berto Kietzerowo. Pirmosios turėjo galimybę išbandyti naujuosius „Color Tune“ tonuojamuosius plaukų dažus. Kiekviena šalis taip pat turėjo profesionaliai paruošti modelį, sukurti jo įvaizdį nuo plaukų iki drabužių stiliaus ir dalyvauti profesionalios fotosesijos užkulisiuose. Tai buvo ypač naudinga patirtis, leidusi iš arti susipažinti, kaip kuriamos kolekcijos ir kaip vyksta darbas fotosesijų metu.
„Kemon“ tarptautiniai mokymai
Gegužės 16-18 d. „Kemon“ atstovybėje Italijoje San Giustino miestelyje vyko intensyvūs tarptautiniai mokymai, skirti prekių ženklo „Kemon“ platintojams ir treneriams. Dalyvavo atstovai iš JAE, Lenkijos, Olandijos, Rumunijos, Šveicarijos, Maroko, Kipro. Lietuvai atstovavo „Sugihara PRO“ produktų vadybininkė Asta Korsa ir „Kemon“ trenerė Giedrė Daukšaitė.
Mokymų metu atnaujintos žinios apie plaukus, produktų chemines sudėtis, naudojimą, poveikius, rezultatus. Mokymų dalyviai supažindinti su produkcijos gamybos procesu nuo medžiagų išgavimo iki produkto pateikimo galutiniam vartotojui. „Kemon“ yra tvarus ir atsakingas prekių ženklas, kurio visuose produktuose naudojami specialiai išaugintų ekologiškų vaistinių augalų ekstraktai, pavadinti „Velian Complex“. Tai išskirtinis patentuotas „Kemon“ vaistažolių derinys. Viena mokymų diena buvo skirta meistrų techniniams įgūdžiams atnaujinti, dalintasi praktinėmis žiniomis, vyko darbas su modeliais.
Ilgai lauktos naujienos iš „Keune“
Pagaliau po daugiau nei dvejų metų Nyderlanduose Soesto miestelyje, kuriame įsikūrusi „Keune Haircosmetics“ laboratorija, gamykla ir pagrindinė buveinė, susirinko arti 50-ies „Keune Haircosmetics“ lektorių iš viso pasaulio. Kaip pasakoja „Keune Haircosmetics“ kūrybos vadovė Edita Kavaliauskienė, ne kiekvienas žino, kad „Keune“ – tai olandiška pavardė ir šiemet ši kompanija švenčia savo šeimos verslo šimtmetį. Todėl šis susitikimas buvo ypatingas.
Keturių dienų mokymuose netrūko ir praktinių darbų. Rankų miklumą teko išbandyti dirbant su plaukų šukavimo guru Ilham Mestour, kuri darbuojasi mados savaitėse Paryžiuje, yra „Vogue Arabia“ įvaizdžių kūrėja ir dirba su daugybe įžymybių.
„Man asmeniškai mokymų „vinis“ buvo galimybė susitikti su „Keune Haircosmetics“ laboratorijos komanda. Suprantu, ne kiekvienam tai svarbu, bet man asmeniškai medžiagos ir visi procesai, vykstantys dažymo, formavimo ar priežiūros metu, yra pagrindas. Suvokiant šiuos procesus galima atsakyti į bet kurio mūsų meistro klausimus, suprasti seką ir numatyti pasekmes ar išsiaiškinti negatyvių rezultatų priežastis“, – pasakoja E. Kavaliauskienė.
Nors dar anksti, bet pristatyta ir intriga – kitais metais bus atnaujintas pagrindinis „Keune Haircosmetics“ dažymo produktas dažai „Tinta Color“. Susitikimo metu buvo testuojami šie produktai, suteikiant atgalinį ryšį, kas patiko ir ką reikėtų patobulinti.
„Susitikimo metu mes nesame tik klausytojai, lektoriai intensyviai dalyvauja smegenų šturmuose, atlieka įvairias užduotis: dirba su komandomis ir kartu su kompanija kuria naujus projektus, mokymus ar ateities produktų vizijas bei atstovauja savo šalies interesams. Su nekantrumu laukiu progos, kad galėsiu pasidalinti visomis „Keune Haircosmetics“ naujienomis su savo kolegomis Lietuvoje“, – šypsosi Edita.
TRINITY haircare savaitgalis Italijoje
TRINITY haircare sukvietė savo partnerius, klientus ir ambasadorius į nuotykių ir linksmybių kupiną savaitgalį Romoje: TRINITY TRAVEL EVENT 2022!
TRINITY haircare sukūrė nepamirštamą renginį: dalyviai buvo kviečiami į informatyvius edukacinius renginius ir dirbtuves, ir taip pat galėjo atsipalaiduoti linksmuose teminiuose vakarėliuose.
MONRO by Gražvalda komandos nariai, TRINITY haircare technikė Viktorija Gulaja ir TAILOR‘S Grooming technikas Martynas Šalkauskas, dalijasi dar šviežiais įspūdžiais iš kelionės į Romą:
Viktorija: „Ši kelionė – TRINITY haircare šeimos laikas, skirtas geriau susipažinti ir kartu mokytis bei pasilinksminti. Mokymų metu kūrybinė TRINITY haircare grupė labai organizuotai ir techniškai pristatė naujausią mados kolekciją. Taip pat kartu keliavom į koliziejų, Romos senamiestį, dalyvavome teminiuose vakarėliuose“. Martynas: „Nuostabūs renginiai, nuostabi kolekcija, labai gerai praleistas laikas bičiulių draugijoje: kai aplink tiek daug bendraminčių iš skirtingų šalių, labai gera jausti, jog mus visus vienija meilė grožiui“.
Nuotraukos iš asmeninių archyvų
Comments