Londone vykusios parodos „Salon International“ metu „Toni & Guy“ surengė puikų šou ir pakvietė į pasaulinio ženklo pristatymą. Programoje buvo galima išvysti nuo salonams pritaikytų kirpimų ir dažymų, kurie artimiausiu laikotarpiu lems gatvės šukuosenų tendencijas, iki įkvepiančių avangardinių darbų, padedančių meistrams atsiskleisti ir pademonstruoti savo profesionalumą.
„Esame šeimos verslas ir džiaugiuosi matydama, kad vis stiprėjame, – salėje į seminarą gausiai susirinkusiems žiūrovams sakė „Toni & Guy“ prekių ženklo savininkė ir pasaulinė direktorė Sacha Mascolo-Tarbuck. – Turime tvirtą pagrindą ir, tikiu, nuostabią ateitį. O mano tėvo palikimas padės tęsti tai, ką darome. Vienas iš jo posakių buvo: „Mokymasis, mokymasis ir dar kartą mokymasis...“ Tad aš tik dar kartą galiu patvirtinti, kaip nepaprastai svarbu nuolat semtis žinių, augti ir plėstis.“
Artėjant „Toni & Guy“ 60-mečiui, komanda savo kolekcijoje „ReVibe 6.0“ apmąstė palikimo koncepciją.
Antroji pristatyta kolekcija „Metakultūra“ taip pat buvo skirta individualumui – kas mes esame, kokie galėtume ir kuo norėtume būti?
„Toni & Guy“ švenčia jau du dešimtmečius trunkantį bendradarbiavimą su Londono mados savaite. Seminare pristatyta įspūdinga Dianos Ross kolekcija.
Nuotraukos: „Toni & Guy“
コメント