top of page
Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

Unikali „Biologique Recherche“ metodologija

Jau daugiau kaip 40 metų unikali „Biologique Recherche“ metodologija garsėja nepriekaištinga reputacija, nes jos įspūdingas veiksmingumas, pagrįstas klinikiniu

požiūriu į odos priežiūrą, užtikrina greitus ir ilgalaikius rezultatus. Individualiems poreikiams pritaikyti protokolai ir tikslios „Biologique Recherche“ procedūros, atnaujinančios epidermį, derinamos su dideliu odos priežiūros priemonių asortimentu.

Apie darbus su šia kosmetika Lietuvoje kalbiname UAB „Grožio ambasadorės“ direktorę Svetlaną Gelbūdienę:

Mano, kaip platintojos, pagrindinis tikslas – užtikrinti, kad klientams būtų atliktos autentiškos „Biologique Recherche“ procedūros, laikantis originalios gamintojo metodologijos klientų aptarnavimo procese. Visas dėmesys skiriamas pabrėžti individualiam požiūriui į klientą, siekiant suteikti jam suasmenintą konsultaciją ar procedūrą. Maksimalų efektyvumą ir ilgalaikius rezultatus užtikrina itin veiksmingų priemonių ir unikalių aparatų derinys.

Stipri „Biologique Recherche“ mokslinių tyrimų ir plėtros komanda bendradarbiauja su universitetais ir pasitiki mokslo galimybėmis, todėl kiekvienas kompanijos produktas turi savo paskirtį. Apie kiekvieną iš 100 mūsų gaminių galiu pasakyti, kuris kam reikalingas ir kada jį reikėtų naudoti. Dermatologams ir kosmetologams perduodame žinias, kaip galima išspręsti bet kokią odos problemą pasitelkiant mūsų priemones.

Tad kosmetologams reikia ne tik susipažinti su gaminiais, bet ir suvokti visus kompanijos mokymus? Mes labai daug investuojame į specialistų paruošimą ir mokymus, jų kompetencijos auginimą, taip pat jų asmeninių gebėjimų stiprinimą, emocijų, vertybių išgryninimą ir subalansavimą, nes tikime, kad dėmesys ir rūpinimasis klientais prasideda tada, kai mūsų specialistai sugeba pasirūpinti patys savimi, asmenine laime ir pasitenkinimu. Tik tuomet, kai patys esame laimingi ir patenkinti, tą gerą savijautą bei teigiamą emociją galime dovanoti savo klientams.

Vadinasi, jūsų darbas nėra tik parduoti produktus? Nuo pat savo veiklos pradžios mes pasirinkome kitokią strategiją nei rinkoje veikiantys konkurentai: susidėliojome mums svarbias vertybes ir pagal jas atsirenkame partnerius, su kuriais galime nuolat ieškoti naujovių, organizuoti seminarus, nuolat kelti teikiamų paslaugų ir klientų aptarnavimo kokybę. Esame orientuoti į ilgalaikį rezultatą, todėl mums svarbus kiekvieno partnerio atsirinkimas, filosofija, kuria jis vadovaujasi, kokį vartotoją jis nori pritraukti, kaip įsivaizduoja savo ateities plėtrą ir t. t. Taigi mes neplanavome ir neplanuojame bendradarbiauti su visos Lietuvos kosmetologais ir klinikomis, o norime ir toliau formuoti išskirtinumą, kad nebūtų pernelyg daug su šia kosmetika dirbančių įstaigų. Mums svarbu, kad specialistai būtų gerai paruošti ir galėtų tinkamai pristatyti kosmetiką vartotojui.

Ar pasiteisina pasirinkta strategija?

Kartais, deja, tenka atsisveikinti su tam tikrais partneriais, nes ilgainiui išaiškėja, kad jie nesilaiko sutartinių įsipareigojimų, todėl mes labai griežtai stebime įvairius rodiklius, tokius kaip augimas, efektyvumas, klientų pasitenkinimas, atsiliepimai, lojalumas prekių ženklui. Pagal pastarąjį, beje, įvertiname partnerių pirkimų apimtis. Jeigu jos yra mažesnės už mūsų nustatytas, manome, kad specialistas neatlieka procedūrų, t. y. savo tiesioginio darbo, ir tampa mažmenos pirkėju. Kodėl tuomet jis turi gauti partnerių kainas, nebūdamas partneriu? Kartą per metus peržiūrime apyvartas ir atsisakome tų sandorių, kurie neužtikrina bendradarbiavimo kvintesencijos. Šitaip esamiems partneriams suteikiame didesnį konkurencingumą.


Svetlana Gelbūdienė su Biologique Recherche kompanijos prezidentu Rupert Schmid



Nuotraukos iš „Biologique Recherche“ ir S. Gelbūdienės asmeninio archyvo

174 views0 comments

Recent Posts

See All

Comentarios


bottom of page