top of page
  • Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

byAtwins jėga – komanda, kurią vienija vertybės ir požiūris

Updated: Mar 31

„byAtwins“ – plaukų priežiūros profesionalų, stilistų, o tiksliau – tikrų „trendseterių“ komanda, kuri jau du dešimtmečius Lietuvoje rašo profesionaliosios grožio industrijos istoriją. Pripažinimą pelnęs išskirtinis požiūris į stilių, kai žvilgsnis krypsta ne tik į plaukus, bet į visumą, analitinis požiūris į tendencijas, kai multidisciplininis įdirbis leidžia ne tik įsisavinti naujienas, bet kurti ateities vizijas ir žinoma: glaudus ryšys su klientu realybėje, kai ieškoma ne „smūginio“ efekto, bet individualios kiekvieno kliento istorijos išpildymo. Taip gimė grožio srities lyderiai – komanda, kurios veikla apima itin platų diapazoną: tiek tiesioginį darbą su klientais, tiek ir organizuojamus išskirtinius renginius, kultiniais tapusius tendencijų seminarus, fotosesijas bei edukacinius mokymus. Tad, kas yra raktas į sėkmę ir kaip nuolat būti vienu žingsniu priekyje? 



„byAtwins“ visada akcentuoja tris esmines sąvokas: „komanda“, „vertybės“ ir „profesionalumas“. Mes iš tiesų gyvename laikais, kai pagaliau persvarstome vertes ir vertybes: išsigryniname prioritetus, grįžtame prie išskirtinumo, reputacijos, istorijos slypinčios už prekinio ženklo bei atsakomybės svarbos, kai vėl ieškome ilgaamžiškumo, o svarbiausia – tikrumo plačiąja prasme. Mes esame naujosios realybės autoriai ir nuo šiol išlieka tik tie, kurie žvelgia plačiau ir giliau: estetikos nebeatskiria nuo etikos ir siekia ne momentinio įspūdžio, o kokybės, kuri išlieka ir kuria ilgalaikį ryšį su vartotoju. 



„byAtwins“ vadovė Ieva Mašauskienė vertybes įvardina kaip pamatą, kuris lemia ateities sėkmę, nepriklausomai nuo to ar statai asmeninius santykius ar verslą – pasak jos, viskas priklauso nuo tvirto vertybinio pagrindo. „Pagarba, atvirumas, komandiškumas, vienybė ir lojalumas! Mes visada žinome, kad vienas lauke ne karys, ir, kad kiekvienas esame sustyguota komandos dalis pasiruošusi „ekstra“ situacijoms, jei reikėtų gebėjimų ne tik atlikti savo vaidmenį, bet ir „uždengti“ netikėtas, nenumatytas spragas. Mūsų veikla yra labiau antri namai nei darbas, tad tarpusavio ryšys yra ypatingai svarbus. Apskritai santykis, kurio pagrindas grįstas filosofija „žmogus – žmogui“ yra labai stipri mūsų kasdieninės veiklos dalis. Ar tai būtų konsultacija žmogui apie tinkamas priemones, ar būsimų projektų darbų sąrašai ruošiami su komanda, ar mokymų vedimas. Mes tikime, kad kiekvienas turi „atsakyti už bazarą“ ir mes ne tik, kad nepametame šios atsakomybės – ji mus nuolat veda į priekį.“ 


Įspūdinga komanda, bet kaip joje pasiskirstoma vaidmenimis? Kalbant apie lyderystę „byAtwins“ lektorius, stilistas Anatolijus Pajanok mato komandos savitumo pranašumus:


„Mes esame įrodymas, kad vieno lyderio siekiamybė yra mitas. Žmonių, kurie yra lyderiai bendra komanda gali pasiekti dar didesnių rezultatų ir mums tikrai nereikia dėl visko visada sutarti. Kartais būtent tame nesutarime ir pozityvioje tarpusavio kovoje gimsta kažkas naujo, netikėto ir ypatingo. Mūsų yra daug, bet mus vienija aukšto pilotažo sąmoningumas. Kiekvienas žinome savo atsakomybes ir kaip sakoma Amerikoj: negalvok, kuo tau turi padėti valstybė – galvok, ką tu gali duoti jai.“

„byAtwins“ tendencijų seminaras – laukiamiausias metų renginys, skirtas kirpėjams ir stilistams, kuris jau ne vienerius metus tituluojamas tiesiog kultiniu grožio industrijos įvykiu. Kuo jis toks išskirtinis ir kaip jam pavyko tokiu tapti?



„Mūsų išskirtinumas yra tame, kad mes dalinamės savo žiniomis ir patirtimi nevyniodami į vatą. Mums nuoširdžiai negaila duoti ne tik įrankius, bet ir instrukcijas. Kaip pabrėžia, mano kolega, lektorius Anatolijus: mes parduodame ne žuvį, o išmokiname ją pasigauti patiems. Mes tikime, kad įdėjus 100% atsidavimo, troškimo sukurti kažką išties ypatingo ir dirbant komandoje – galime viską. Lygiai taip pat mūsų nevaržo industrijos konkurentų grėsmė – visi esame skirtingi, bet esame kolegos, bendraminčiai – visada galime vieni iš kitų pasimokyti, o mūsų organizuojamas tendencijų seminaras yra dar ir puiki proga, kuri suburia, apjungia ir vienija.


Pristatydami tendencijas mes orientuojamės ne tik į plaukus, bet į visą įvaizdį: drabužius, aksesuarus, ir svarbiausia, ką iš visų savo idėjų galime pritaikyti ant konkretaus modelio. Mums labai svarbu, kad scenoje pristatomas tendencijas būtų įmanoma realizuoti salone – taigi, savo darbu įrodome, jog iš tiesų įmanoma sukurti įspūdingą efektą naudojant labai realias technikas ir produktus. Tendencijų seminarai yra labai plataus spektro šou: nuo idėjos iki rezultato“ – teigia „byAtwins“ lektorė, stilistė Alvita Vespenderytė.



Kalbant apie tendencijas Anatolijus Pajanok siūlo praplėsti mūsų įprasto požiūrio ribas plačiąja prasme: keisti požiūrį į tendencijų kūrimosi procesus, o kartu ir į kirpimo meistrystę. „Tendencijos, kurias pristatome yra ne kažkur pamatytos besilankant tarptautiniuose renginiuose, ne pasiskolintos, o mūsų pačių išjaustos ir išgyventos. Mūsų kelias yra mūsų kūryba ir mes koncentruojamės į tikrąjį rezultatą – sėkmingą neverbalinę įvaizdžio kalbą. Visi tapytojai turi panašias pamatines žinias, bet galiausiai kuria visai skirtingus darbus. Kalbėdami apie kirpimus daug kalbame apie architektūrą, sakralinę geometriją. Pajuokaujame, jog juk niekas nenori ant galvos turėti griuvėsių, o visi siekiame sukurti šventyklą. Tam reikia nuolat atnaujinamų žinių, žingeidumo, atsidavimo, aistros... Sakoma, kad 10 000 darbo valandų užtenka tam, kad taptum tos srities profesionalu... O, kas, jeigu tas 10 000 valandų kartoji tą pačią klaidą..?



Taip, tendencijų kūrimosi procesuose yra tam tikri ciklai ir raktiniai elementai, kuriuos tikras, intuiciją turintis profesionalas gali užčiuopti iš anksto. Tendencijos yra laikmečio atspindys, bet kartu –dažniausiai po ypač ryškaus ir provokatyvaus periodo ateina ramybės bei švelnumo laikas ir atvirkščiai. Tad, tendencijų pokyčių procese nuolat jaučiamas tam tikras prieštaravimas praėjusiai madai, tarsi norint nupūsti dulkes nuo praeities. Visgi, kad suprastum šiuos procesus, turi domėtis viskuo: tuo teorijos, filosofijos iki nano technologijų. Džiaugiamės, kai mūsų prognozės pasitvirtina net po trijų ar penkerių metų, o mūsų klientai ar mokiniai prisimena, grįžta ir pasitiki.“


Laikais, kai atrodytų, kad jau nubraukėme visas lytiškumo atskirties ribas „byAtwins“ lektoriai vienbalsiai sutaria, kad naujausiose tendencijose jaučiasi klasikinio vyriškumo ir klasikinio moteriškumo nostalgija. Tiek Alvita, tiek Anatolijus teigia, kad tendencijų inspiracijose atsigręžiame į ištakas, gamtoje randamas formas, kai aptakumas vėl simbolizuoja moteriškumą, o kampuotos formos tarsi sukuria vyriškos estetikos įspūdį. Ta pusiausvyra atspindi „Yin ir Yang“ simboliką. Visgi, svarbu suprasti, kad tiek moteriškumą, tiek vyriškumą mes suprantame skirtingai, priklausomai nuo kultūrų ypatumų, o ta pati moteris gali savyje talpinti tiek drugelio trapumą, tiek užslėptą grobuonės tigrės galią ir tai visiškai nepriklauso nuo plaukų ilgio.



Jeigu grožio tendencijos grįžta prie ištakų, prie motinos gamtos, kur link juda pati grožio industrija?


„Grožio industriją suskirstyčiau į dvi dalis ir jos yra kardinaliai viena kitai priešingos. Pirmoji, kuri vilioja daugybę verslininkų yra ta, kuri orientuojasi į greitą rezultatą. Jie nuolat ieško vis naujesnės „karštos“ naujienos, taip vis didindami produktų kiekį, kuriuos parduoti pavyksta nuolat atnaujinat dirbtinai sukurtus „ypatingus pasiūlymus“, nuolaidas ir nenuilstamai dedant pastangas dėl momentinių pardavimų. Parduodama ne kokybė ar rezultatas, o atraktyvi kaina. Tokia industrijos dalis nekuria pridėtinės vertės, o kartu tikrai neprideda korektiškumo reputacijos pačiai industrijai plačiąja prasme. Kitas kelias, kurį mes matome, kaip vienintelį kelią, yra savo darbą grįsti ekspertiškumu, profesionalumu, pagarba, įsigilinimu į kiekvieną situaciją, o tuomet tikromis žiniomis ir gebėjimu parinkti tai, ko klientui iš tiesų reikia. Tuomet „mažiau yra daugiau“, bet užtat iš tiesų tinkamų produktų. Mes sakome, kad grožis yra ne pakuotėje ar kainoje – grožis yra žmoguje. Tik jam reikia parinkti tinkamus produktus, kurie tą grožį išryškintų. Mūsų pasirinktas kelias sunkesnis, ilgesnis, bet užtat nuoseklus, stabilus, atspindintis mūsų vertybes ir tikime, kad su laiku būtent tokia darbo filosofija sukuria tikrąjį rezultatą.“ – teigia Ignas Silevičius „byAtwins“ plėtros ir pardavimų vadovas.


„Mūsų komanda ne vienerius metus yra grožio srities lyderė, nes mus veda vienybė, profesionalumas, inovatyvumas, „know-how“ ir pamatinės vertybės. Grožio industrija yra labai konkurencinga sritis, tad, turime nuolat tobulėti ir ne tik sekti naujienas, bet ir gebėti prie jų adaptuotis, atsirinkti, rasti išmintingus ir parankius būdus tas naujienas pritaikyti praktikoje. Mūsų atsidavimas, žingeidumas ir komandinis darbas augant kantriai po žingsniuką, bet su stabiliais rezultatais sukūrė ne tik mūsų branduolį bei mūsų komandą – išskirtinis požiūris kuria ir mūsų ateitį“ – teigia „byAtwins“ vadovė Ieva Mašauskienė.

 


2024-ieji Atwins komandai – ypatingi. Pasiraitoję rankoves darėme namų darbus, kad pasiūlytume daugiau, taigi šį pavasarį su džiaugsmu kviečiame net į DU RENGINIUS parodoje „Pelenė“, Vilniuje. Jau dabar galime pažadėti daug įkvėpimo, gero vaibo ir staigmenų!


︎ BALANDŽIO 13 D. / Naujiena Lietuvoje – evo live šou look & learn su tarptautiniu lektoriumi iš Didžiosios Britanijos – Tom Smith



Pasikrauk gero vaibo ir įkvėpimo!



Tavo bilietas čia: https://bit.ly/3OcMw2S





Tomo Viršilo nuotraukos, Marijos Palaikytės tekstas

 

40 views0 comments

Comments


bottom of page