JOICO 50-metis Milane: „Future Fifty Fest“ – džiaugsmo, kūrybos ir sveikų plaukų šventė
- H&B PROFESIONALAMS

- 7 hours ago
- 3 min read

Pusšimtis metų inovacijų ir grožio
Spalio 7 d. Milanas tapo plaukų grožio sostine. Čia vykęs ypatingas JOICO 50-mečio renginys „Future Fifty Fest“ subūrė garsiausius pasaulio kirpėjus, koloristus ir kūrybos meistrus. Jubiliejine švente ne tik paminėta penkis dešimtmečius trunkanti profesionalios plaukų priežiūros istorija, bet ir pasisveikinta su naujos eros pradžia. JOICO dar kartą įtvirtino savo pažadą: „The joi of healthy hair“.
Kas rengė šventę?
Renginį organizavo „JOICO Europe“ kartu su pasauliniu JOICO prekių ženklo biuru. Tai buvo vienos dienos festivalis, kuriame vyko sceniniai pasirodymai, edukacija ir šventinis vakarėlis. „Future Fifty Fest“ simbolizavo ne tik praeitį, bet ir žvilgsnį į ateitį – plaukų madas, tvarumą ir naujas technologijas, kurios toliau formuos grožio industriją.
JOICO gimė 1975 m., kai koloristas Steve’as Stefan’as sukūrė pirmąją plaukų priežiūros formulę, padedančią pasirūpinti plauko struktūra iš vidaus. Per 50 metų JOICO tapo vienu iš labiausiai gerbiamų profesionalų prekių ženklų, siejančių mokslą, meną ir tikrą džiaugsmą kurti grožį.
Kas dalyvavo ir pasirodė Milane?
Į Milane surengtą šventę atvyko pasauliniai JOICO ambasadoriai ir meistrai iš viso pasaulio. Ant scenos žibėjo:
Richard Mannah – JOICO Global Artistic Director, garsėjantis savo precizika, tekstūromis ir moderniais kirpimais;
Marc Antoni Artistic Team, vadovaujama Bruno Marc Giamattei – daugybę kartų apdovanotas kūrybinis kolektyvas;
Larisa Love – JOICO Global Brand Ambassador, spalvų meistrė, demonstruojanti naujausias tendencijas;
Bona Joerg – JOICO Europe Creative Artist, master-kirpėja ir edukatorė, aktyviai dalyvaujanti JOICO sceniniuose pasirodymuose bei edukacijose.
Kiti JOICO edukatoriai ir profesionalai – pavyzdžiui, Jeannetta Walker-Rodgers, Ricardo Santiago, Olivia Thompson ir kt.
Renginyje vyko gyvi pasirodymai, kurių metu buvo kuriami įkvepiantys įvaizdžiai, atskleidžiantys JOICO filosofiją, kad sveikas plaukas visada yra gražiausias. Dalyviai turėjo progą stebėti naujų produktų pristatymus, spalvų kolekcijas ir inovatyvias puoselėjamąsias technologijas.
Kodėl tai reikšminga industrijai?
„Future Fifty Fest“ pabrėžė JOICO įsipareigojimą ne tik grožiui, bet ir bendruomenei. Prekių ženklas akcentuoja tvarumą, mokymąsi visą gyvenimą ir ryšį tarp meistrų visame pasaulyje.
„Mūsų 50-metis – tai padėka profesionalams, kurie kasdien dirba su JOICO. Be jų kūrybos, aistros ir meistriškumo nebūtų mūsų kelionės“, – teigė „JOICO Europe“ komanda.
Milano šventė tapo platforma susitikimams, įkvėpimui ir ateities vizijai, kad sveiki plaukai, švytinti spalva ir JOI (džiaugsmas) išlieka pagrindinėmis vertybėmis.
JOICO pažadas ateičiai
Renginio pabaigoje pristatyta nauja JOICO kampanija „Redefining Healthy Hair“, kviečianti profesionalus ir vartotojus kurti grožį iš vidaus: su moksliškai pagrįstais, tačiau meninę laisvę išsaugančiais sprendimais.
„Per 50 metų mes ne tik keitėme plaukų priežiūrą – mes keitėme tai, kaip žmonės jaučiasi. JOI – tai ne tik žodis mūsų logotipe, tai mūsų esmė“, – sakė Richardas Mannahas.

„Studija Plius“ duris Utenoje atvėrė 2009 metais. Nuo tada aktyviai bendradarbiauja su „SalonShop“, o JOICO kosmetika tapo kasdiene studijos darbų palydove. Tiesa, „Studija Plius“ įkūrėjas Evaldas Urbonas su JOICO dirba jau beveik 20 metų. JOICO spalvų gama, komandos koloristų žinios ir kūrybiškumas nenuvilia net išrankiausių klientų.
„Esame laimingi, kad „SalonShop“ dovanojo mums penkis kvietimus į šį renginį. Tai mūsų ilgamečio bendradarbiavimo prizas. Turėjome galimybę pasirinkti tinkamus variantus – bilietus į renginį, skrydžio ir viešbučio išlaidų kompensavimą“, – pasakoja Evaldas.
Kas renginyje paliko didžiausią įspūdį?
Esame sužavėti organizavimo, dėmesio dalyviams, puikios programos, bendro koncepto. Oficialioji renginio programa buvo išskaidyta į dešimtmečius, kurių kiekvieną įrėmino įkvepiančios JOICO meistrų istorijos, tuometės kolekcijos, ryškios asmenybės, įvykiai. Renginį vainikavo žėrintis konfeti, gala vakarienė, vaišės, koncertas ir daug linksmybių bei šokių.
Ar svarbios komandai tokios kelionės?
Profesiniame pasaulyje – mūsų komanda kaip šeima. Didžiąją paros dalį gyvename kartu, o tokios kelionės dar tvirčiau mus suvienija, kuria stipresnį ryšį. Laiką išnaudojome maksimaliai: mėgavomės JOICO meistrų ir „SalonShop“ atstovų draugija, tyrinėjome Milano architektūrą, varstėme parduotuvių duris, leidomės į itališkos virtuvės atradimų keliones ir naktinio Milano linksmybes. Grįžome įkvėpti puikių JOICO penkių dešimtmečių meistriškumo.
Nuotraukos: JOICO ir iš asmeninio albumo.
.png)





































Comments