• H&B PROFESIONALAMS

Kaip geriausia pritaikyti klientų atsiliepimus

Updated: Feb 8


Tokių svetainių kaip „TripAdvisor“ augimas rodo, kad atsiliepimai turi didelę įtaką rinkodarai. Taip pat niekam ne paslaptis, kad būtent atsiliepimai gali paskatinti įsigyti pirkinį arba šios minties atsisakyti. Atsiliepimai ir apžvalgos gali būti svarbus rinkodaros ramstis ir salonų versle. Smagu išgirsti iš klientų, kad jiems patiko paslaugos, tačiau atsiliepimai gali būti kur kas daugiau nei patvirtinimas, kad darbas atliktas gerai.





Nuolatinių klientų pateikiami atsiliepimai gali turėti įtakos naujų klientų, kurie vis dar sprendžia, ar gali patikėti mums savo sunkiai uždirbtus pinigus, savo kūną ir plaukus, nuomonei.



Aktyviai prašykite atsiliepimų


Dauguma salonų savo socialinių tinklų paskyrose ir interneto svetainėse turi skiltis, kuriose galima parašyti atsiliepimą. Tačiau dažniausiai paprasčiausiai tikisi, kad klientas pasidalins savo mintimis, kai pats to norės. O tada paliekamas nekonkretus komentaras, kuris, kad ir kaip gaila, salonui yra praleista galimybė. Tikėjimasis, kad vartotojai kažkodėl parašys komentarą, labai pasyvus būdas rinkti atsiliepimus. Jei būsite aktyvesni, įgysite galimybę nukreipti komentarus aukso rinkodaros link!


Esu tikras, kad jūsų darbai puikūs. Tad jums tereikia žmonių, kurie apie tai parašytų! Štai mano trys patarimai, kaip sulaukti atsiliepimų, kuriuos jau galėsite panaudoti savo rinkodarai:


Kai kas nors jums nuoširdžiai padėkoja už gerai atliktą darbą (turiu omenyje ne pakirptus plaukų galiukus, o kažką panašaus į spalvos korekciją ar vestuvinę šukuoseną), užuot pasakę: „Prašom, nėra už ką“, sakykite: „Labai vertinu jūsų padėką, bet iš tikrųjų norėčiau paprašyti paslaugos.“ Tada kiek išlaikykite pauzę! Garantuoju, kad klientas net nedvejodamas ištars „taip“. Kai jis tai padarys, pasakykite jam, kad tikrai didžiuojatės savo atliktu darbu, esate patenkintas kliento laime, ir paprašykite parašyti trumpą atsiliepimą.


Įdiekite atsiliepimus renkančią sistemą. Jei jūsų klientų registracijos sistema kompiuterizuota, pasitarkite su tiekėju. Kai kuriose sistemose integruotas apžvalgų rinkinys. Nemažai klientų registracijos programų turi automatinę funkciją, po kliento apsilankymo salone raginančią palikti įvertinimą ir atsiliepimą.


Skatinkite klientus. Kad surinkčiau informaciją apie savo rinkodaros poveikį, turėjau gauti labai daug atsiliepimų per gana trumpą laiką. Todėl nusiunčiau el. laišką savo dabartiniams klientams ir pažadėjau jiems po nemokamą buteliuką šampūno už kiekvieną jų atsiųstą komentarą. Keleto sulaukiau iš tikrųjų puikių, kelių – mažiau naudingų, bet svarbiausia, kad nepaprastai greitai gavau DAUG atsiliepimų.

Padaryti tai tikrai lengva


Automatizuotos sistemos yra vaikų žaidimas, bet, jei norite sulaukti tikrai tikslingo atsiliepimo (žr. tai, ką rašau toliau), negalite suklysti jo parašydami. Tai skamba įžūliai, bet veikia:


1. Paprašykite savo klientų pateikti atsiliepimą apie, tarkime, plaukų priauginimą.

2. Jie sako: „Taip, žinoma“ (tikiuosi!)

3. Jūs sakote: „Žinau, kad esate užsiėmęs, ir noriu jums viską palengvinti. Ar galiu parašyti ir atsiųsti jums kelis sakinius, kad patvirtintumėte?“

4. Jie sako: „Taip, žinoma“ Mano patirtis rodo, kad dažniausiai nutinka vienas iš dviejų dalykų – jie arba patvirtina atsiliepimą tokį, koks jis yra (ir tai puiku, nes jis atitinka pageidavimus), arba retkarčiais šį tą paredaguoja, paprastai padarydami jį dar labiau teigiamą. Dar niekada nesulaukiau atsiliepimo, kurio vertinimas būtų bent kiek suprastėjęs.

Vis dėlto ką man daryti su visais šiais vertinimais?


Surūšiuokite ir išsisaugokite juos, pridėkite prie kiekvienos siunčiamos rinkodaros informacijos, prisekite po kiekvieno jūsų siųsto laiško porašte ir pasidalykite jais socialiniuose tinkluose. Beje, vieną jų esu įrašęs net į savo vizitinę kortelę:


„Aukščiausia kirpimo ir procedūrų kokybė, lydima asmeninio dėmesio ir aukščiausio lygio aptarnavimo... Šis salonas paprasčiausiai neturi sau lygių.“ Rod King Ar įsivaizduojate, kad galėčiau pateikti tai kaip reklamą? Niekada ja nepatikėtumėte, bet, kaip atsiliepimas, jis tikrai turi stiprų poveikį.


Štai kaip tikri profesionalai naudojasi atsiliepimais


Atsiliepimai gali perkelti jūsų rinkodarąį kitą lygmenį. Taip, tam reikia skirti daugiau darbo, bet ir rezultatas gali būti neįtikėtinai veiksmingas.


Pirmiausia ištirkite idealių klientų ir žmonių, atitinkančių jūsų tikslinę auditoriją, derinį. Paklauskite jų, tarkime, penkių dalykų, kurie jiems svarbūs renkantis saloną. Jūsų rezultatai gali atrodyti maždaug taip:


1. Puikūs techniniai įgūdžiai

2. Draugiškas aptarnavimas

3. Puikus konsultavimas

4. Darbo valandos iki vėlumos

5. Patogus automobilio statymas


Tada renkate klientų atsiliepimus, kuriuose konkrečiai sprendžiamos jūsų aptiktos problemos. Vienas sako, kokių nuostabių įgūdžių turite suteikdami paslaugą, kitas – kokia draugiška visa jūsų komanda ir pan.


Būtų puiku, kad tie penki atsiliepimai užimtų didžiulę vietą jūsų pagrindiniame puslapyje ir kad juos pateiktumėte savo rinkodaros medžiagoje.


Jei trečioji šalis jūsų potencialiems klientams pasakoja, kaip puikiai jūs dirbate, galima lažintis, kad jie perskaitys visus salono reklaminius pasiūlymus. Suderinę atsiliepimus su klientų pageidavimais, kuo puikiausiai rasite, kaip spręsti salono problemas. Pasinaudokite esamų klientų atsiliepimais ir stenkitės, kad jų būtų daug!


Daugiau informacijos: www.buildyoursalon.com

20 views0 comments