top of page
  • Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

„Keune Haircosmetics“ kirpimo meistrų komandos įspūdžiai mados renginyje „Young Fashion“


Liepos 7 dieną vykusiame mados renginyje „Young Fashion“ su jaunaisiais dizianeriais puikiai bendradarbiavo „Keune Haircosmetics“ kirpimo meistrų komanda. Kartu sukurti įvaizdžiai puikiai žiūrėjosi ant podiumo.



„Keune Haircosmetics“ kūrybos vadovė Edita Kavaliauskienė apie „Young Fashion“

Kaip atrodė „Young Fashion” užkulisiai?


Čia susijungė jaunystė ir patirtis. Labai jautėsi jaunų dizainerių pasitikėjimas nemažą patirtį turinčiais meistrais. Tad kaip sakau, čia pilnas pavyzdys, kur jaunystė bendradarbiavo su patirtimi. Dizaineriai buvo linkę paklaust ir įsiklausyti į meistro pastebėjimus. Taip pat jautėsi didelis draugiškumas tarp dizainerių, kurie samdė tuos pačius modelius kolekcijos demonstravimui. Pastarieji bandė rasti plaukų stilių, kuris tiktų abiejoms kolekcijoms arba tik su minimaliu peršukavimu.



Kas yra svarbiausia ruošiant modelius mados šou? Kaip atrodo paskutiniai potėpiai prieš paleidžiant juos žengti ant podiumo?


Svarbiausia – „padaryti namų darbus“, t.y. gauti kuriamus įvaizdžius, išanalizuoti dizainerių pasirodymų eigą, modelių skaičių. Ne mažiau svarbu – surinkti produktų krepšelį, kuriame būtų visi reikalingi įvaizdžiams kurti produktai ir suburti komandą, kuri gebėtų dirbti greitai, atsakingai, profesionaliai. Be visa to, kuriant komandą svarbu išsiaiškinti kiekvieno meistro stipriąją pusę, nes esi atsakingas, kad komandoje būtų tie, kas geba dirbti su pridėtiniais plaukais, ar meistras, kuris puikiai susitvarko pinant kasas ir pan.


Kai kurie modeliai iki išėjimo ant podiumo būna paruošiami likus kelioms valandoms, tad natūralu, kad plaukai gali kiek „išeiti iš rikiuotės“, tad tenka padailinti juos dar kartelį. Modeliai, kuriems reikia koreguoti šukuoseną prieš išeinant ant podiumo yra perspėjami, kad jie turi „užbėgti“ likus kelioms minutėms prieš rikiavimąsi. Tada meistro užduotis peržvelgus bendrą vaizdą – uždėti vyšnaitę ant torto, t.y baigti ar patobulinti stilizaciją.



Kokios buvo jaunųjų dizainerių vizijos? Kokių įvaizdžių(šukuosenų) jie pageidavo?


Kaip įprasta mados pasaulyje – dominavo šlapias efektas. Kitas iš sprendimų buvo – natūraliai atrodantys plaukai, kai išryškinama tik jų tekstūra. Na o kai kuriuose kolekcijose pakvipo 70-ųjų užuominos, pridėtiniai tresai, kasos, perukai.



Kokios šukuosenų tendencijos vyravo „Young Fashion”? Ar buvo išskirtinių įvaizdžių?


Išsiskyrė stiliai, kuriuose buvo naudojami pridėtiniai tresais – kasos, ilgų plaukų perukai. Nemažai buvo naudota galvos apdangalų, kai kurie jų buvo avangardiniai, taip pat tokių aksesuarų, kaip akiniai nuo saulės.



KEUNE - tai prekinis ženklas skirtas turintiems autentišką charakterį. Kaip patys modeliai prisideda prie įvaizdžių išpildymo? Ar atsižvelgiate į jų asmenybę, kuriant šukuosenas?


Išties klausinėjome modelių, kas jiems yra „charakteris“ ir išgirdome daugybę jų minčių. Nuo autentiškumo, unikalumo iki saviraiškos. Kuriant šukuosenas podiumui, šukuosena nederinama su asmenybe. Tai yra modelio darbas ir modelis turi įsikūnyti į dizainerio viziją, judėti jo ritmu su tam tikra nuotaika ir greičiu… tas pats yra su plaukais. Tuo momentu, kai modelis yra ant scenos – jis nešioja šukuoseną, kuri yra komplekte kartu su atliekama role.

Mūsų lozungą apie autentišką charakterį renginyje labiau atspindėjo ne modeliai, o dizaineriai, nes būtent jie ištransliavo savo autentiškumą per kūrybą. Jų kolekcijose buvo galima įžvelgt minčių gilumo, pasaulio suvokimo ir asmenybės išskirtinumo, kurie buvo perteikiami per audinių tekstūras, struktūras, siluetus, detales, demonstruojamos kolekcijos garso takelio bei bendro modelio įvaizdžio.



Kaip dizainerio vizija yra pritaikoma prie modelio, jo bruožų ir plaukų tipo? Ar nebūna tokių situacijų, pavyzdžiui, kad dizaineriai sugalvoja įvaizdžius, kurie yra tinkami tik ilgiems plaukams, o modeliai parinkti turintys trumpus plaukus. Kaip tokios situacijos sprendžiamos?


Darbas su jaunaisiais dizaineriais buvo ypatingas tuo, kad jie turėdami savo konkrečias vizijas, labai įsiklausė į meistrų pastebėjimus ir davė erdvės suderinti plauko savybes su kuriamu įvaizdžiu. Tas lankstumas, manau, sąlygotas gali būti kelių faktorių – pasitikėjimu profesionaliais stilistais ir naujos kartos suvokimu, kad kiekvienas yra autentiškas ir svarbu priimti duotybes išaukštinant gražiausias savybes.


Mados pasaulyje nieko nėra neįmanomo 😉, jei modelis parinktas trumpais plaukais, o reikia ilgų – prašom. Tam buvo panaudoti perukai ir pridedami tresai – šiuo atveju – kasos. Jei reikia kiek pakoreguoti spalvą – irgi įmanoma, tam panaudojome purškiamus laikinus dažus. 😉



Foto:

Augustė Rūkaitė

Nikolė Deveikytė

Sibilė Siniauskaitė

Ugnė Petkutė

74 views0 comments
bottom of page