top of page
  • Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

Lietuviški produktai

Updated: Jan 7, 2022


Rūta Morozovienė


Kosmetika „Cut Code“ pristatyta visai neseniai. Nors mūsų asortimentas nėra didelis – prieš kelerius metus pradėti gaminti šampūnas, kaukė, plaukų aliejus – bet iš esmės galime pasiūlyti visas pagrindines plaukams reikalingas priemones. Produktų galima įsigyti „Cut Code“ salonuose ir vaistinėse.


Mūsų liniją sudaro: šampūnas su grūdų gemalų, linų sėmenų ir morkų ekstraktais, kaukė su migdolų pienu ir sviestmedžių aliejumi, plaukų aliejus, papildytas arganų aliejumi. Produktai yra stiprios koncentracijos, todėl jų reikia labai nedaug. Be to, ypač naudojant namuose, svarbu nepamiršti, kad tai natūraliu pagrindu sukurtos priemonės.


Visada norėjau išbandyti šią nišą ir padirbėti su komponentais, iš kurių kuriami produktai plaukams. Tai labai įdomu, nors tam ir reikia skirti daug laiko, tobulinti žinias.


Pristatant kosmetiką, visų pirma atsižvelgiama į klientų poreikius. Reikia laiko, kad grįžtų atsiliepimai. Tada atidžiai galima tobulinti gaminį. Tai ilgas procesas, jeigu nori gero rezultato. Klientai mielai išbando šiuos produktus – ypač tie, kas vertina natūralumą, ir tai, kas išgaunama iš gamtos. Plaukams skirtų priemonių tikrai yra begalė ir rinkos labai nenustebinsi, bet kiekvienas produktas turi savo pirkėją.



Produktų liniją planuojama plėsti ir kurti toliau. Pandemija truputį pakeitė situaciją, bet yra naujų minčių ir planų, dirbant su produkcija.




Kęstas Rimdžius


KUKLA Cosmetics“ rinkoje pasirodė pavasario pabaigoje, tad jau gegužę pristatėme savo salone „KUKLA Beauty Box“ ir interneto parduotuvėje. Nuo rudens „KUKLA Cosmetics“ sėkmingai pristatoma didesnėse auditorijose. Kelias į plačiuosius vandenis buvo kruopščiai apgalvotas, bet mūsų kosmetikos varomasis variklis – profesionalų kurta kosmetika, skirta platesniam vartotojui. Tokiam, kuris gal kartais ir praleido galimybę susipažinti su profesionalia kosmetika salone, gal apskritai nebuvo susidūręs su tokio pobūdžio produktais ir, žinoma, vartotojui, kuris naudoja tik PRO stiliaus gaminius. Tad labiausiai norėjome, kad „KUKLA Cosmetics“ pirmiausia pasiektų Lietuvos žmones, šeimas ir pradėtų naują grožio dialogą, susijusį su plaukų bei galvos odos sveikatinimu.


Kiek procentų salono klientų išbandė ir vartoja jūsų linijos produktus?


Na, mes tokių tyrimų nesame atlikę, bet, ko gero, 99 proc. KUKLA klientų yra pabandę ir dauguma tikrai naudoja jau kelintą mėnesį iš eilės. „KUKLA Beauty Box“ klientai labai laukė šios kosmetikos ir pagaliau sulaukė. Galime drąsiai pasakyti – mes išpildėme jų lūkesčius ir šioje srityje!


Kokius pardavimo taškus per šį laikotarpį išvystėte?


Per šį gana trumpą laikotarpį „KUKLA Cosmetics“ priemonių jau galima rasti didžiosiose „Eurovaistinėse“, „Apotheka“ tinkluose, taip pat visose „Douglas“ parduotuvėse Lietuvoje. Turime ir kelis mažesnius partnerius – grožio salonus visoje šalyje. Visais šiais pardavimo taškais labai džiaugiamės!




Yury® Levchenkov


Kiek laiko jūsų kosmetika jau yra rinkoje?


Kosmetika „Enzo Organic“ rinkoje jau 7 metai. Tiek pat, kiek mano sūnui. Gimus vaikui, aš supratau, kad produktai turi būti paprasti ir veikiantys efektyviai. Dar prieš tai gerus penkerius metus ieškojau, kaip sukurti gerus produktus – rinkdamasis jutau, kad daug ko trūksta. Buvo nemažai eksperimentų. Dveji metai prieš startuojant buvo išvažinėta Prancūzija, Vokietija, Šveicarija, kitos šalys. Buvo daug susitikimų su fabrikų atstovais, technologais, rinkodaros specialistais. Labai daug investavau į tai, kas man padėtų geriau suvokti veikimo principą. Iš pradžių viskas atrodė labai paprasta. Tačiau kuo toliau

į mišką – tuo tamsiau. Viskas sudėtingėjo. Kadangi esu iš grožio srities, man labai svarbūs keli aspektai: produkto veiksmingumas ir organika. Pats naktis leidau mokydamasis medžiagų savybes, bendraudamas su žmonėmis. Ieškojau tobuliausios formulės. Vien šampūno gaminimas užtruko aštuonis mėnesius. Šiuo metu antra banga paleisti šampūnai – geri kaip niekada. Aš tikiu, kad šios formulės pranoksta visus pasaulinius aukščiausio lygio produktus. „Enzo“ kosmetikos formulės sudarytos iš daugybės metų patirties, meilės bei kokybės garanto. Mes nesame iš tų, kurie ieško lengvesnių kelių. Keliaudamas supratau labai daug. Yra nemažai norinčiųjų išleisti produktą. Tačiau dažniausiai jie išleidžiami labai atsainiai, be idėjos ir įdirbio – per pusę metų. Fabrike priklijuoja eilinę etiketę ir supilsto eilinį produktą. Ir štai – produktas yra. Tačiau manęs toks požiūris netenkino. Aš ieškojau unikalumo visur. Kiekvieno produkto formuluotė sukurta atsižvelgiant į labai daug smulkių niuansų. Kosmetika yra rinktinė,

nuostabi ir išskirtinė.


Kaip sekėsi pristatyti produktus didelės pasiūlos rinkoje?


Be jokios abejonės, ėjome ir į kitų šalių rinkas tuo pat metu. Buvo daug klaidų, investicijų. Visa tai – sunkios pamokos. Jau minėjau, iš pradžių viskas atrodė paprasta, tačiau taip nebuvo. Nesiplėsiu, bet pamokų sulaukiau daug ir jos užaugino. Didžiuodamasis sakau, kad Amerikos sportininkas La-Var Ball jau yra išgyręs mūsų produktus, išleidęs tam net videoreportažą, siūlo mūsų produktus savo rinkai. Tačiau mūsų tikslas nėra masinė rinka, visada renkamės kokybiškus, brangius ir sertifikuotus komponentus. Geras pakuotes. Todėl visi produktai unikalūs, kokybiški, skirti sąmoningam vartotojui.


Kiek procentų salono klientų išbandė ir vartoja jūsų linijos produktus?


Šiuo metu džiaugdamasis sakau – 100 procentų. Tačiau taip nebuvo. Kad žmonės patikėtų produktu, reikia, kad jį išbandytų. Ir tikrai pastebėjome, kad grožio salonų rinkoje be galo sunku parduoti, specialistams trūksta mokslų apie pardavimus. Todėl ėmėmės darbo ir išleidome 26-ias vaizdo pamokas apie tai, kaip kalbėti su klientu, kaip klientas jaučiasi, pasidalinome visa patirtimi su tais, kurie nori bendradarbiauti grožio salonų srityje. Šis principas veikia mūsų salone, komanda greitai išmoksta naujas pamokas ir užsiima dideliais pardavimais. Laimi abi pusės. Meistras užsidirba ir yra ramus, kad klientas naudos kokybiškas priemones, o klientas rūpinasi savo plaukais ir kiekvieną kartą susipažįsta su produkcija iš naujo, visada grįžta produktų įsigyti vėl. Nes ENZO – tai ilgalaikė nauda ir vertė ne tik kliento plaukams, bet ir odai.




Raimondas Pasternackis

Kiek laiko jūsų kosmetika jau yra rinkoje?


Net nesitiki, bet praėjo visi metai, kai WOXX produktas atsirado pardavimų lentynose. Tai iš tikrųjų nuoširdžiai džiugina, nes WOXX – geri produktai.


Kaip sekėsi pristatyti produktus didelės pasiūlos rinkoje?


Rinka šiuo metu tikrai labai didelė ir perpildyta, bet kiekvienas produktas atranda savo klientą, kaip ir klientas atranda savo mėgstamiausią produktą.


Kiek procentų salono klientų išbandė ir naudoja jūsų linijos produktus?


Procentais tikrai negaliu pasakyti, bet praktiškai visi mano klientai išbandė WOXX produkciją ir ją naudoja. Tačiau mes salone turime ne tik WOXX, bet ir kitų ženklų produkcijos. Visada rekomenduoju pakeisti ar pabandyti kažką kito, naujo. Juk negali klientas nuolat plauti galvos vienu šampūnu – plaukas pripranta, todėl naudinga kartais priemones keisti.


Kokius pardavimo taškus per šį laikotarpį išvystėte?


Šiuo metu orientuojamės į savo el. parduotuvę, tačiau produkcijos galima įsigyti ir mano salone „Woxx Barbers“. Taip pat sėkmingai bendradarbiaujame su keliomis skirtingomis el. parduotuvėmis – jos irgi prekiauja WOXX produkcija.


Ar turite planų plėsti produktų liniją? Kokius tikslus keliate šiame sektoriuje?


Taip, turime planų ne tik plėsti produktų liniją, bet ir pačią el. parduotuvę. Per šiuos metus tiesiog norėjome paanalizuoti, kaip veikia rinka, kas yra mūsų pirkėjas, kokie jo poreikiai. Neturime tikslo niekur skubėti.



Nuotraukos iš asmeninių archyvų

191 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page