top of page
  • Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

Salono vertinimas 2019/06

Updated: Feb 22, 2021


MADAM grožio studija, Aušros g. 26, Utena.

Botokso ir keratino kaukė – 10 €



Po apsilankymo šiame salone kilo dvejopos mintys: pirma, norėjau atsisakyti savo užmojo vertinti šį saloną, kad neįskaudinčiau meistrės, o po to pagalvojau, kad nieko ypatingai blogo neatsitiko – tiesiog pastebėtos mažos detalės gali pagerinti salono darbą.

Pavadinimas. Sutikit, MADAM skamba išdidžiai, solidžiai tikrai pagalvojau čia bus gera aptarnavimo kokybė, paslaugų pasirinkimas. Tik po to pamačiau, kad be „auksinių“ veidrodžių rėmų ir ornamentuotų sienų nieko čia susijusio su aukštu lygiu nėra L Pirmiausia registruojantis paslaugai Facebook profilyje nurodytu telefonu, man pasako, kad su kirpėja susisieks ir sužinos apie galimus apsilankymo laikus. Tikrai būtų paprasčiau neturint vieningos registracijos pažymėti kirpėjos kontaktus – taip klientas sužinotų pas kokią meistrę eina, aptartų norimos paslaugos galimybes. Nes, pavyzdžiui, man nutiko taip, kad kirpėja neturėjo jokių priemonių atlikti procedūrą. Antra reakcija įžengus į saloną – išgirstu rusiškų dainų radijo stoties skambesį. Galvojau tai likę tik senuose taxi automobiliuose, bet pasirodo ne L Salone buvo gal kokie penki žmonės, pas ką kreiptis nesuprasi, nes nei vienos moters aprangos detalės nesako, kad jos specialistės – po to tik supratau, kad ta, kuri vos ne su sportine apranga – kosmetologė, kita vėliau užsirišo darbui žiurstelį – tai jau ženklas, kad ji kirpėja. Aplinkoje daug netvarkos. Tad pirmas įspūdis tikrai neatitinka MADAM pavadinimo.

Paslauga. Paskutiniu metu įvairūs kosmetikos gamintojai pristatė įvairiausių tonuojančių priemonių – spalvinančios kaukės, spalvą palaikantys balzamai, tad tikrai tikėjausi salone išbandyti tokią paslaugą, nes nuo vasaros saulės plaukų atspalvis pabluko, patys pasausėjo. Apie tai užsiminus kirpėjai, ji puolė teisintis, kad tiekėjai priemones atveš tik po kelių dienų, tad ji neturi man tinkančio atspalvio dažų, nesvarbu, kad aš visai ne dažų norėjau. Bando man pasiūlyti kaukę su botoksu ir keratinu, tiesa, prisipažįsta, kad dar nežino koks jos poveikis, bet pasiūlo išbandyti, jei nebijau paeksperimentuoti. Klusteliu kokios kompanijos ji, sako itališka – ok, sutinku. Plaukų trinkimas, kaukė – paprasčiausia paslauga, kuri gerai atlikta tikrai būtų įvertinta kliento, bet kai nėra jokio galvos masažo, kaukė skirstoma nagais, kai tikrai yra įvairiausių masažinių šepečių, lieka tik laiko švaistymas. Tik po to internete pažiūrėjau, kad gamintojas toks no name iš Italijos, 1 litro kaina – 12 eurų, todėl ir rezultatas, kaip įsivaizduojate, ne kaži n koks.

Į darbą po nemažos pertraukos. Tokia situacija paaiškėjo bendraujant su kirpėja. Tad ji ir nebežino kas rinkoje darosi, neatsirinkusi tinkamiausių produktų, nesusitvarkiusi įrankių – išgirstu pasiteisinimus. Pirmiausia didžiausi sveikinimai sugrįžus į kirpėjų bendruomenę, vis tik žengiant tokį žingsnį reikia pasiruošti, nes klientai – ne bandomieji triušiai, jie turi jausti jūsų profesionalumą, o ne atsiprašymus, kad to nežinau, to neturiu. Arba kaip ir pradedantiesiems kirpėjams reikia nurodyti, kad neturi praktikos, tad ir kainos kiek mažesnės, kad klientas būtų atlaidesnis, supratingesnis. Dar apie Facebook puslapį – jame turi būti išsami info, jei nėra salono tinklalapio. Sakysit mažam mieste visi viską žino, ne – marketingo dėsniai visur veikia ir pritraukia, arba ne, klientus. Taip pat tikrai verta eiti dirbti ten, kur yra nors keli kolegos, iš jų tikrai nemažai galima išmokti, nes vienai tikrai viskas daug ilgiau užtruks.

Na ir pabagai – renkantis klientų ratą tikrai pravartu sužinoti kliento vardą, pačiai prisistatyti, nes šį kartą mes taip ir nesusipažinom.


Salono aplinka: ++

Aptarnavimas: ++

Paslaugos ir kainos santykis: ++



106 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page