top of page
  • Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

Grožio verslo mentorės Gracijanos Krivoš patarimai




Ar mažos kainos garantuoja „pilną meistro grafiko užrašymą“?


Dirbdama įgijau nemažai patirties šiuo klausimu, turiu savo požiūrį, tad, mano manymu, maža kaina turi savų pliusų ir savų minusų.


Mažos kainos traukia atitinkamus klientus, kurie nori pigiai gauti paslaugą. Tad pradiniame etape, kai jums reikalinga praktika, toks pasirinkimas tikrai padės pritraukti daugiau klientų ir pasiteisins. Tačiau vos tik kilstelėsite kainą 2–5 eurais, tokie klientai mikliai pradės ieškoti naujų meistrų (nors iki tol buvote geriausias meistras pasaulyje). Taigi stabilumo dirbdami tokiu principu nerasite.


Kitas svarbus aspektas – kas įeina į paslaugos kainą? Formuodami kainoraštį, pasitikrinkite, ar tikrai viską įtraukėte.



Dar dažniau meistrai sako, kad savo kainoraštį formavo pagal esamą rinkos kainą. Tačiau ji yra šiek tiek iškreipta ir skirtingų meistrų išlaidos gali labai stipriai skirtis. Pavyzdžiui, jei meistras turi savo patalpas, dirba namuose ar nuomojasi patalpas ir pan. Tad meistrai, apskaičiavę, kaip yra iš tikrųjų, nustemba, kokia reali tos mažos kainos KAINA – pervargimas, perdegimas ir mažas atlyginimas, dirbant visu tempu (nuo ryto iki vakaro).


Jei esate jau dirbantis meistras ir tikite, kad mažos kainos yra stabilių klientų ratas bei stabilių pajamų garantas, priminsiu, kad, pakėlus kainą vos keliais eurais, teks ieškotis naujų klientų. Taigi vėl teks įdėti daug pastangų – kiekvieną kartą pasauliui pranešti, koks esate puikus savo srities profesionalas. Todėl mano rekomendacija – ieškoti vertės arba ją sukurti ir tada paslaugą parduoti brangiai arba bent pobrangiai.



Kaip galima savo paslaugą parduoti brangiai?


Visų pirma svarbu kokybiškai suteikti paslaugą. Tai reiškia švarus, estetiškas ir tvarkingas darbas bei pateisinti kliento lūkesčiai (prieš tai atlikta konsultacija, uždavus daug klausimų ir pasitikslinus dėl norimo rezultato).


Todėl meistrui labai svarbu kelti kvalifikaciją bent 2–3 kartus per metus, domėtis naujienomis. Taip jis neprarandagebėjimo būti čia ir dabar, eiti koja kojon su besikeičiančiu pasauliu ir nepamiršta visų žinių taikyti praktiškai (vien išklausyti ar nueiti į mokymus, deja, neužtenka).


Kitas dalykas – atrasti savo stiprybę, išgirsti, ką apie jus kalba jūsų klientai, ir tai gebėti iškomunikuoti visur kitur, pavyzdžiui, socialinėje erdvėje, pritraukiant daugiau potencialių klientų.



P. S. Dažnas meistras nenori savo veiklos rodyti socialiniuose tinkluose, tačiau reikia nepamiršti, kad būtent taip didelė dalis klientų atranda savo meistrus, o meistrai gali parduoti ne tik paslaugas, bet ir padidinti pardavimus, teikdami papildomas paslaugas ar siūlydami įsigyti priemonių naudoti namuose.



Grožio rinka šiandien jau nebe tokia, kokia buvo prieš 10 metų, klientai renkasi paslaugas pagal vietą, greitį, aplinką, išgirstas laimingų klientų rekomendacijas, atranda socialiniuose tinkluose ir pagal tai priima sprendimą, ar nori išbandyti, ar ne.



Jūsų tikslas – apgalvoti kliento kelionę per visus šiuos etapus.


Naudokitės socialiniais tinklais, įkelkite nuotrauką, kaip atrodote darbe, kokia jūsų darbo aplinka, dalinkitės klientų atsiliepimais.


Sutarkite su savo klientais – jei jie atveda naują klientą, jūs dovanojate nuolaidą kitai paslaugai ar dar ką nors sugalvokite (taip gaunate naują klientą, kuriam nereikia įrodinėti savo profesionalumo, nes tai už jus padarys jūsų klientas).



Tai du paprasti būdai, kaip sustiprinti savo asmeninį prekės ženklą, nesumažinant kainos.



Kas dėl klientų lojalumo, noriu paminėti – klientų jau nebestebina kava, todėl tenka paprakaituoti, kad atvykęs jis norėtų pasilikti:


klientą pasitikite nevertindami

aprodykite klientui, kur kas yra (pavyzdžiui, kur pasikabinti paltą, jei jo nenunešate, ar tualetas, jei jo prireiktų)

priminkite apie vizitą žinute ar skambučiu

pasiūlykite užkąsti



Tokie maži dalykėliai formuoja visiems gerai žinomą aptarnavimo stilių – extra mile for a client. Klientas jaučiasi lyg būtų vienintelis to salono svarbiausias klientas. Rezultatas – iš tokios vietos niekas nenori išeiti.



Jei patiko straipsnis, kviečiu palikti žinutę Instagram platformoje



Esu Gracijana Krivoš – grožio verslo mentorė.

Mano tikslas apmokyti kuo daugiau grožio meistrų, kad gebėtų atrasti savo unikalumą, sukurti paslaugos vertę ir gebėti ją parduoti brangiai.




73 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page