top of page
  • Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

Jūsų grožio verslo istorijos su grožio verslo stratege Skaiste Čiurlyte. Pokalbis su Ieva Grabinskiene

Updated: Jun 21


Džiaugiuosi toliau tęsdama rubriką „Jūsų grožio verslo istorijos“, kurioje kalbinu Jus, grožio industrijos atstovus. Šioje rubrikoje prašau atskleisti savo unikalias patirtis, iššūkius ir sėkmės istorijas, susijusias su grožio verslu. Pašnibždėti paslaptis, įkvėpti naujų idėjų ir suteikti vertingų įžvalgų tiems, kurie nori kurti ir auginti savo veiklą.



Su malonumu pristatau Ievą Grabinskienę ir jos kelionę nuo manikiūro meistrės iki vadovės, atsakingos už augantį „Mooza Barber“ salonų ir mokyklų tinklą. Tikiu, kad jos pasakojimas apie įveiktus iššūkius ir kliūtis, vystant grožio verslą, įkvėps ir paskatins drąsiau siekti savo tikslų.



Ieva, kaip prasidėjo tavo kelionė į grožio verslą?


Viskas prasidėjo nuo noro būti finansiškai nepriklausomai. Studijų metais aš jau dirbau manikiūro meistre ir tai buvo puikus papildomas pajamų šaltinis. Baigusi studijas universitete, nusprendžiau sujungti akademines žinias su grožio specialistės veikla. Jau turėdama gausų klientų būrį, atidariau savo pirmąjį saloną Kaune.

 

Kaip sekėsi atidarius pirmąjį saloną?


Galvojant apie tai, kad mano pagrindinis motyvas buvo susikurti darbo vietą ir tuo metu neturėjau jokių žinių apie salono valdymą ar jo vystymą, pradiniai etapai buvo tikrai sunkūs. Patyriau didelį stresą, bandydama vienu metu derinti geros manikiūro meistrės ir salono vadovės vaidmenis. Pradžioje buvo iššūkis suprasti, kaip veikia ši verslo sritis.


Kas paskatino imtis pokyčių?


Per Covido laikotarpį teko sustoti, permąstyti esamą situaciją, peržiūrėti savo prioritetus. Tai buvo kritinis momentas mano verslui. Turėjau kelias išeitis: uždaryti saloną arba kitaip vystyti verslą. Po ilgų svarstymų, išsigryninusi savo stipriąsias savybes, nusprendžiau visą savo energiją ir laiką skirti salono valdymui ir naujų idėjų įgyvendinimui bei atsisakyti tiesioginio darbo su klientais.


Tuo metu supratau, kad man lengviau dirbti vyriškoje komandoje. Kartu su kolega barberiu Pauliumi pastebėjome didėjantį barberių salonų poreikį rinkoje. Taigi priėmę atitinkamus sprendimus, su palaikančių žmonių pagalba atidarėme ir toliau vystome keturias „Mooza Barber“ mokyklas bei salonus. 

 

Ieva, kaip organizuoji salonų veiklą? Už ką tu esi atsakinga?

 

Salonams ir mokykloms skiriu daug laiko ir dėmesio. Organizuodama savo darbą, visada stengiuosi ieškoti būdų, kaip veikti geriau ir efektyviau.


Mano, kaip vadovės, darbas ir atsakomybė – nustatyti prioritetus ir tikslus. Stengiuosi kuo daugiau darbų deleguoti kitiems, pavyzdžiui, administratorės rūpinasi salonais, išorės rinkodaros specialistai padeda dėlioti rinkodaros strategijas ir pan.


Mano vaidmuo – ne tik problemų sprendimas, bet ir komandos poreikių atliepimas ir nuolatinė sprendimų paieška.


Per pastaruosius metus ypatingą dėmesį skiriu rodikliams (klientų grįžtamumas, pakartotiniai užrašymai, naujų klientų skaičius, vidutinio krepšelio suma ir kt.). Tai pradėjau daryti dirbdama su asmeniniu verslo mentoriumi, kuris paskatino mane įsitraukti į šią veiklą. Anksčiau vengiau gilintis į skaičius. Tačiau dabar suprantu, kad tai yra neatsiejama verslo sėkmės dalis. Tai padeda suprasti, kur esi ir kur judi. 

 

Ką gali papasakoti apie komandos formavimą ir ugdymą? Kokius su tuo susijusius iššūkius teko įveikti?


Tikiu, kad komanda yra vadovo atspindys. Per laiką keičiausi aš, kartu keitėsi ir žmonės, su kuriais dirbau. Tai buvo sudėtingas procesas, bet jis padėjo išsigryninti tikslus, vertybes ir meistrus, su kuriais galime siekti bendrų tikslų.


Supratau, kad, norėdama formuoti ir ugdyti komandą, pirmiausia turiu pati būti psichologiškai stipri. Vadovui tenka nubrėžti ribas, kartais priimti sunkius sprendimus ir atsisakyti tam tikrų darbuotojų, kurie neprisideda prie bendro tikslo. Manau, turėti stuburą, aiškiai išdėstyti savo poziciją ir laiku priimti sprendimus yra būtina. Kartais prarasti vieną darbuotoją geriau, nei turėti asmenį, kuris trukdo komandos progresui.


Stengiuosi nuolat įsiklausyti ir suprasti komandos poreikius, siekdama sujungti jų siekius su savo vizija bei bendrais salono tikslais.


Mūsų komandai svarbios tam tikros tradicijos ir struktūra. Mes organizuojame įvairius mokymus, skirtus komunikacijai gerinti, pardavimams ir kt. Taip pat turime periodinius susirinkimus, kuriuose aptariame aktualijas ir kartu priimame sprendimus.

 

Ieva, kiek svarbus klientų aptarnavimas ir jų patyrimas?

 

Mano įsitikinimu, klientų aptarnavimas ir patyrimas yra svarbūs veiksniai, kurie lemia mūsų verslo sėkmę ir padeda išlikti konkurencingiems. Todėl su savo komanda nuolat stengiamės ne tik teikti aukščiausios kokybės paslaugas, bet ir kurti nepakartojamą klientų patirtį. Tai padeda neprarasti klientų ir išskiria mus iš kitų salonų.

  

Su kokiu didžiausiu iššūkiu per verslo vystymo laikotarpį teko susidurti?


Turėjau dvi krizes: vieną per Covidą, kai teko priimti sprendimą keisti verslo kryptį. Antra buvo prieš metus, kai aiškiai supratau, kad mano vienos žinių nepakanka, norint sėkmingai plėtoti verslą. Gavusi draugų rekomendaciją, priėmiau sprendimą dirbti kartu su apmokamu verslo mentoriumi.


Taip pat džiaugiuosi, kad per krizes ir sunkumus atrandu puikių kolegų ir komandos narių, be kurių neturėtume esamo rezultato.


Ko palinkėtum grožio verslo atstovams?

 

Kolegoms norėčiau palinkėti nuolat tobulėti. Svarbu neapleisti dviejų svarbių sričių: teikiant aukštos kokybės paslaugas ir užtikrinant puikų klientų aptarnavimą.


Vadovams norėčiau nuoširdžiai patarti kreipti dėmesį į prioritetus. Mano įsitikinimu, neįmanoma vienodai gerai dirbti kaip specialistui ir kaip vadovui. Todėl siūlau pasirinkti vieną sritį ir ją tobulinti. Asmeniškai aš rinkausi vadovo vaidmenį ir šis pasirinkimas bei nuolatinis tobulėjimas šioje srityje davė man greitesnius ir geresnius rezultatus auginant savo verslą.


Ieva, noriu padėkoti Tau už atvirumą ir savo istoriją. Didžiausios sėkmės!


Mano susitikimas su Ieva buvo tikrai įdomus ir įkvepiantis. Iš jos pasakojimo supratau, kad kiekvieno kelias grožio versle gali būti unikalus. Tačiau taip pat turime daug bendrų patirčių ir iššūkių. Ieva papasakojo ne tik savo sėkmės istoriją, bet ir apie sunkumus, sprendimus, kurie lėmė jos verslo augimą.


Ievos istorija pabrėžia kelią, kuriuo ji pasirinko eiti, mokytis ir tobulėti. Ji nebijodama pasinaudojo verslo treneriu, suprasdama, kad vienas žmogus negali žinoti visko. Taip pat pripažino komandos svarbą – gebėjimą suprasti, kokių narių reikia jos komandai, apibrėžti bendras vertybes ir taisykles, drausmingai siekti tikslo. Labai svarbu, kad komandą sudarytų palaikantys kolegos, kurie tikėtų ir degtų ta pačia vizija, nes vienas lauke ne karys.

Linkiu visiems įsitraukti į verslą su užsidegimu ir siekti sėkmės!


 

GEGUŽĖS SEMINARŲ DATOS


Jūsų grožio verslo atsakymai čia! Kaip auginti klientų lojalumą, pritraukti naujus klientus ir didinti pelną? Prisijunkite prie praktinio seminaro „Pelningas, sklandus ir augantis grožio verslas“ ir gaukite sprendimus bei įrankius savo verslui plėsti!

•          

Daugiau informacijos: www.skaisteciurlyte.lt

Tel. +370 613 88 082

52 views0 comments

Comments


bottom of page