top of page
Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

Lietuvių meistrai įvertinti Niujorke vykusiame virtualiame grožio čempionate

Updated: Feb 23, 2021

Grožio specialistų bendruomenė pirmosiomis šių metų valandomis ne tik sveikino vienas kitą su Naujaisiais, bet ir prie kompiuterių ekranų nekantriai laukė iškilmingų tarptautinio čempionato, vykusio nuotoliniu būdu, rezultatų paskelbimo. Lietuva turi kuo didžiuotis: ne vienoje nominacijoje skambėjo būtent mūsų šalies vardas!


OMC tarptautinis grožio čempionatas buvo transliuojamas iš Niujorko. OMC organizacija vienija beveik pusę milijono grožio specialistų iš bemaž 50 pasaulio šalių. „Lietuvos atstovams garbė ir prestižas dalyvauti šioje itin prestižinėje grožio fiestoje“, - įsitikinusi Lietuvos „Kirpėjų ir grožio specialistų asociacijos“ (KIGSA) prezidentė Jolanta Mačiulienė, kuri buvo įvertinta OMC direktorių tarybos bei šios organizacijos vadovų Gianni Fodera bei Salvatore Fodera sprendimu jai buvo suteiktas OMC ambasadoriaus vardas už indėlį į pasaulinės grožio organizacijos veiklą.


Tarptautiniame grožio čempionate varžėsi daugiau nei du tūkstančiai dalyvių iš įvairių pasaulio šalių. Dalyvavimas jame buvo nemokamas: OMC vadovybė įvertino susidariusią sudėtingą pasaulinę situaciją dėl pandemijos ir solidarizuodamiesi su grožio specialistais atleido čempionato dalyvius nuo startinių mokesčių.


Lietuvės meistrės šiame čempionate pelnė du bronzos medalius skirtingose kategorijose. Elona Maciūnaitė-Minkevičienė antakių dizaino rungtyje užėmė trečiąją vietą ir pelnė bronzos medalį. Dalia Gečienė kūno tapybos kategorijoje taip pat laimėjo bronzą, aplenkdama daugelio šalių varžoves.


Kitos nacionalinės grožio specialistų komandos narės taipogi pasiekė aukštų rezultatų. Lidija Ivanovė pasiekė 10-ąją vietą vyrų kirpimų kategorijoje. Marina Sivinskienė užėmė septintą vietą estetikos sektoriuje specialaus makiažo rungtyje. Nuo jos tik per kelias pozicijas atsiliko Gabrielė Sabaliauskaitė, įsitvirtinusi pasaulio stipriausiųjų dešimtuke. Dešimtą vietą užėmė ir kita vizažo bei antakių dizaino meistrė Vita Radiun-Kuznecova.


Kūno tapybos mūsų šalyje pradininkė Margarita Sajeta-Vasilko, trenerė ir meistrė iškovojo garbingą šeštąją vietą, ją nuo penktosios prizinės vietos skyrė tik pusė balo. Dovilė Zaukevičiūtė manikiūro sektoriaus rungtyje pasiekė vieną geriausių rezultatų per visą OMC Lietuvos rinktinės istoriją. Ši jauna profesionalė nepabūgo didmeistrių iš didžiųjų pasaulio šalių ir užėmė „Fantasy“ kategorijoje septintąją vietą.


„Džiugu, kad tokiu sudėtingu metu, kai aplinkui tiek daug suvaržymų, apribojimų lietuvių meistrės randa savyje jėgų, noro, lėšų kurti, tobulėti, kelti savo profesinį lygį, nebijo iššūkių ir juos priima labai atsakingai pasiruošę konkursams. Tariame ačiū mūsų šalies atstovėms ir linkime nesustoti, nes šįmet laukia dar ne vienas čempionatas! O koks čempionatas be gabių ir taletingų Lietuvos grožio specialistų?”, - šypsodamasi klausia KIGSA vadovė J. Mačiulienė, praskynusi kelius mūsų šalies atstovams į tarptautinius grožio pasaulio vandenis. Pasak J. Mačiulienės, KIGSA – tai stipri dinamiška, itin aktyvi bei ginanti savo narių teises organizacija, visada galinti ir gebanti padėti ir išklausyti savo bendruomenės narius.


Besibaigiant praėjusiems metams tarptautinės grožio organizacijos OMC buvo apdovanoti ir įvertinti žinomi lietuvių specialistai. Vyrų plaukų kirpimo meistrė, OMC organizacijos atestuota komisijos narė Irena Žinevičienė pelnė pasaulinį pripažinimą: tapo OMC Lietuvos nacionalinio trenerio vardą. Tokiu pačiu titulu apdovanota ir estetikos sektoriaus valdybos narė Inga Kavalcinskienė, kuri paruošė meistrus ne tik Lietuvos, bet ir OMC pasauliniam čempionatui, kurie pasiekė itin aukštų įvertinimų. Įvertinimo sulaukė ir KIGSA valdybos narė, manikiūro-pedikiūro sektoriaus vadovė Diana Bučinskienė.



Elona Maciūnaitė-Minkevičienė antakių dizaino rungtyje užėmė trečiąją vietą ir pelnė bronzos medalį. Šioje rungtyje varžėsi 124 dalyvės. Nuotoliniu būdu dalyvaujančiųjų buvo daugiau nei įprastai, tad konkurencija gerokai didesnė. Šioje rungtyje, prieš atliekant modelio makiažą, antakiai turi būti natūralūs, jų spalvą ir formą reikia pritaikyti pagal modelio plaukų spalvą, veido odos tipą. Ši pergalė Elonai ypač svarbi, nes ji yra didžiausia karjeroje ir suteikia dar didesnį pasitikėjimą savimi bei atveria naujų galimybių.



Dalia Gečienė kūno tapybos kategorijoje tarp 27 dalyvių laimėjo bronzą ir savo karjeros portfelį pasipildė pasaulinio lygio meistriškumo įvertinimu. Išgirdus šią svarbią žinią, kilo noras padėkoti savo kūno tapybos mokytojai Margaritai Sajetai-Vasilko ir asociacijos KIGSA prezidentei Jolantai Mačiulienei už galimybę dalyvauti šiame pasaulinio lygio čempionate.

Kokie pagrindiniai reikalavimai buvo jūsų rungtyje?

Svarbu buvo sukurti įdomų, techniškai ir meniškai atliktą tapybišką darbą, kuriame būtų aiškus piešinys, susijungiantis į visumą. Veido makiažas, kūno dailė, aksesuarai, tačiau jie negali užgožti piešinio. Idėja išvystyta nuo iki. Aktualios spalvos, naujų, inovatyvių technikų panaudojimo galimybės.

Kuo skiriasi internetinis konkursas nuo realaus?

Ir realiame, ir internetiniame konkurse darbą atlikti vis tiek reikia. Čia ne popieriaus lapas ir modeliui nepasakysi: „Ateik rytoj – pabaigsim.“ Modelis yra gyvas žmogus, juda, dažai džiūsta, keičia struktūrą. Darbas sunkus abiem. Anksčiau maniau, kad lengviau fotokonkursas. Dabar vis dažniau mąstau, kad ne visai taip. Nes abu turi savo ypatumų. Dalyvaujant gyvai, skirtumas tas, kad atliktą darbą vertintojai gali apžiūrėti iš visų pusių. Kiekvienas pažiūrės dar ir ten, kur jam svarbu, bet kai kurios detalės ar smulkmenos gali likti ir nepastebėtos. Gyva peržiūra yra momentinė ir prie jos nebegrįši. O kai vertinama nuotrauka, galima apžiūrėti atidžiau, prisiartinti, dar ir dar kartą apžiūrėti. Kiekvienam darbui svarbi visuma: idėja, piešinio pateikimas, atlikimas, modelio poza, mimika, akių išraiška, pridėtinės detalės. Tačiau, norint išrinkti tik dvi konkursines nuotraukas, kažkurios detalės gali ir nelikti.



Nuotraukos iš asmeninio archyvo.

68 views0 comments

Comments


bottom of page