top of page
  • Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

Paslaugų kaina

Updated: Aug 6, 2020

Tai didžiausias faktorius, kuris įtakoja Jūsų veiklos pelną. Net mažiausi pakeitimai kainoje, gali turėti milžiniškų pasekmių. Atliekant šviesinimo dažymus, teisinga kainodara ypač aktuali: Jūs naudojate daugybę kosmetikos priemonių (milteliai, toneriai, apsaugos ir pan.), užtrunkate daug laiko, naudojate vis naujas, sudėtingas dažymo technikas, bet ar uždirbate iš šios paslaugos tiek, kiek esate verti? Panagrinėkime, iš ko susideda dažymo paslaugos kaina.

Konsultuoja Skaistė Čiurlytė – grožio verslo valdymo konsultantė, autorinių verslumo seminarų autorė, lektorė, koučerė, jau 20 metų vadovaujanti projektams išskirtinai grožio srityje.


Keičiant ar nustatant paslaugos kainą, rekomenduoju įsivertinti ir apžvelgti šiuos tris kriterijus:

1. Tikslinis klientas. Kaina turėtų būti patraukli ir priimtina Jūsų tiksliniam klientui.

2. Konkurencinė aplinka. Paslaugos kaina turėtų būti konkurencinga.

3. Lūžio taško skaičius. Paslaugos kaina turėtų būti tokia, jog galėtumėte padengti išlaidas ir generuoti pelną.

Apžvelkime šias paslaugos kainos sudedamąsias dalis išsamiau.


TIKSLINIS KLIENTAS


Ne kartą esate girdėję frazę: „Jei tavo paslaugos skirtos vi­siems, vadinasi jos skirtos niekam“. Tikiu, ir Jūs patys nenorite bendradarbiauti su visais, Jūs norite klientų, kurie vertina Jūsų dažymo įgūdžius, Jūsų aptarnavimą ir Jus kaip meistrą. Pažinę ir apsibrėžę savo tikslinį klientą, lengviau prisitrauksite kli­entą, tikslingiau pasiūlysite tai, ko jam reikia, tai ką jis vertina, o Jūs uždirbsite daugiau. Norint generuoti didesnes paja­mas, nebūtina būti ypač brangiu meistru, verčiau susi­koncentruokite į savo tikslinį klientą ir aptarnaukite jį tobulai. Klientas mokės už paslaugą, kuri jo tikėjimu jam bus vertinga. Kas dažniausiai vertina klientas, rinkdamasis šviesinimo da­žymo meistrą:


Meistro kompetencija, įgūdžiai ir patirtis. Klientas bus linkęs mokėti brangiau už paslaugą, jei jis žinos, jog jūs esate patyręs, nuolat tobulinantis savo žinias bei specializuojatės šio pobū­džio dažymuose. Gilinkite savo įgūdžius, praktikuokitės ir ko­munikuokite apie tai klientams.


Konsultacija. Klientas rinksis Jus ir mokės už paslaugą bran­giau, jei jis jausis išklausytas, vertinamas, gaus profesionalias rekomendacijas, siūlymus, informaciją apie dažymo eigą, kai­ną, gydymo procedūras, priežiūrą namuose ir pan.


Aptarnavimo kokybė. Klientai, kurie gali mokėti daugiau, ieško kokybiško aptarnavimo (patogi registracija, paslauga pradedama laiku, profesionali meistro apranga, tvarkinga aplinka, profesionalus bendravimas ir pan). Ir jei jie tai gauna, jie grįžta ir nekeičia meistrų. Klientai žino, kad jie gauna vertę už pinigus, kuriuos moka. Jie ne tik grįš, bet ir rekomenduos jus kitiems. Suteikite kokybišką aptarnavimą ir pamatysite, kiek mažai reikės išleisti reklamai.


KONKURENCINĖ APLINKA


Pažinkite savo konkurentus: išanalizuokite kas tiksliai įeina į šviesinimo paslaugos kainą, kokia jų kompetencija, patirtis, pridėtinės vertės. Niekada nekopijuokite savo konkurentų kainų! Jūs nežinote jų išlaidų, investicijų, jų situacijos. Svarbiausia – išsiskirkite iš konkurentų kokybiškesniu aptarnavimu ir pasiūlykite savo klientams pridėtines vertes. Ilgalaikėje perspektyvoje klientai pasirinks ne tuos, kurie siūlo žemesnę kainą, bet tuos, kurie siūlo geresnį aptarnavimą.


LŪŽIO TAŠKAS


Lūžio taško skaičius - pinigų suma, kurią turite uždirbti, tam, kad padengtumėte visas išlaidas. Išlaidos skirstomos į:


Pastovias – tai išlaidos, kurių dydis nesikeičia nuo Jūsų darbų apimties. Pvz.: Jūsų atlyginimas, nuomos mokestis, mokesčiai valstybei, ryšio išlaidos ir kita.


Kintamas - išlaidos, kurios kinta priklausomai nuo Jūsų darbų apimties. Pvz.: kosmetikos produktai, vienkartinės priemonės ir kita.


Žinodami lūžio taško skaičių, nesunkiai galite suskaičiuoti, kiek jūs turite uždirbti per savaitę, dieną ir valandą tam, kad padengtumėte išlaidas. Jei uždirbsite daugiau, nei yra Jūsų lūžio taško skaičius – tai bus Jūsų pelnas, jei mažiau – žinosite, jog dirbote nuostolingai. Žinodami valandinį lūžio taško skaičių, žinosite ir mažiausią galimą savo šviesinimo paslaugos kainą. Rekomenduoju perskaičiuoti savo lūžio taško skaičių ir kainodarą bent kartą į metus. Nepamirškite, jog savo pajamas ir pelną galite planuoti ir jį įtakoti.



Detalesne informacija dalinuosi savo seminaruose bei privačiose konsultacijose.

Sekite mano FB puslapį Skaistė Čiurlytė, kuriame rasite patarimus verslumo temomis bei informaciją apie artėjančius seminarus grožio meistrams ir grožio salonų vadovams.



Nuotraukos autorė: Evelina Šumilovaitė


162 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page