top of page
  • Writer's pictureH&B PROFESIONALAMS

Personalizuota paslauga – patikimas sėkmės receptas

Updated: Oct 3, 2023

Savo patirtimi ir patarimais dalijasi grožio verslo mentorė Gracijana Krivoš:


Kas yra toji personalizuota paslauga? Galiu drąsiai pasidžiaugti, kad pagaliau šią sąvoką vis dažniau atranda ir priima pačių įvairiausių grožio sričių meistrai. Tai paslauga, kurią meistras rekomenduoja pagal konkretaus žmogaus poreikį, lūkestį ir esamą plaukų, nagų ar odos būklę. Taip jis sukuria bendrą ateities planą, pagal kurį bus bendradarbiaujama toliau. Ką tai reiškia? Garantuotus būsimus vizitus.


Puikioje Dale’o Carnegie knygoje „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms“ teigiama, kad geriausias pašnekovas yra tas, kuris klauso, ką apie save pasakojame, nes visiems mums labiausiai rūpime mes patys. Tai reiškia, kad klientas, eidamas atlikti paslaugos, įsivaizduoja, kaip atrodys, kaip jausis, kai pasieks pageidaujamą rezultatą. Todėl drąsiai kalbėkite apie tai, kokia yra reali situacija ir kokių rezultatų galima pasiekti, bendradarbiaujant tam tikrą laiką. Nupieškite ateities rezultatą. Taip suasmeninsite vizitą ir suteiksite savo paslaugai išskirtinumo, svorio ir vertės.


Visada leiskite klientui pasirinkti, kokių rezultatų galite pasiekti kartu. Jei turite nuotraukų, būtinai parodykite jas. Vardinkite, kiek kainuotų kiekvienas variantas. Dauguma klientų prisibijo įmantrių paslaugų pavadinimų ir galimai aukštų kainų. Blogiausia pripažinti, kad aš negaliu sau kažko leisti, todėl užbėkite įvykiams už akių ir kartu su paslauga nurodykite rezultatą, kainą, o tada dar kartą pabrėžkite rezultatą.


Taip kiekvienam savo klientui sukursite asmenišką bendradarbiavimo planą, ilgalaikiams bei lojaliems santykiams. 💛


Nuoširdžiai rekomenduoju tokias konsultacijas ir suasmeninimus taikyti kiekvieno vizito metu – net ir esamiems klientams. Kai kurios moterys mėgsta keisti savo nuomonę ar per parą persirengti penkis kartus, todėl turint mėnesio trukmės tarpus tarp vizitų gali kažkas pasikeisti. Be to, jūs sužinosite, kokia paslauga patiko, kas žmogų erzino, ką galima pakeisti, o klientas įvertins jūsų didelį profesionalumą.








28 views0 comments

תגובות


bottom of page